افتتاح حساب درآمدی شهرداری نزد بانک پاسارگاد

گروه بازار‌پول- شورای شهر تهران پس از بررسی همه‌جانبه و دقیق، لایحه مجوز افتتاح حساب درآمدی شهرداری نزد شعبه شهید بهشتی بانک پاسارگاد را تصویب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، شورای شهر تهران در یکصدوپنجاه و نهمین جلسه خود در روز ۲۴ دی‌ماه ۱۳۸۷ با تاکید بر نیاز شهرداری تهران به استفاده از خدمات نوین بانکداری، با گشایش حساب درآمدی شهرداری در بانک پاسارگاد موافقت کرد. این موافقت در حالی صورت گرفت که شورای شهر تهران بر این باور است که در بانک‌های خصوصی شرایط بهتری برای بهره‌مندی از تسهیلات به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز شهرداری تهران وجود دارد.

مهدی چمران، رییس شورای شهر در این‌باره گفت: منافع و امکانات بانک‌های خصوصی برای شهرداری تهران بهتر است، چرا که میزان وام‌ها با درصد بهره کم در بانک‌های خصوصی بیشتر است، وی ادامه داد: «تلاش ما برای ایجاد رقابت است نه تضعیف بانک‌ها».گفتنی است؛ بانک پاسارگاد با پیام «مشتری ذات بانک است» و توجه ویژه به اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری توانسته است در مدت کوتاه فعالیت خود نسبت به جلب رضایت مردم عزیز کشورمان گام برداشته و علاوه بر ارائه انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی، بانکداری الکترونیک را نیز به بهترین نحو ممکن، در شعبه‌های خود در سرتاسر کشور، به مشتریان گرامی عرضه کند.