قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک صادرات به زودی برگزار می‌شود

گــروه بازار پـــول- بیست و چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات با جوایز ارزنده، به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و قدردانی از خیراندیشی هموطنان نیکوکار به زودی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش در بیست و چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران برای اولین بار حساب‌های ارزی مشتریان این بانک که به صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز در شعب بانک صادرات ایران مفتوح می‌باشند نیز همانند حساب‌های ریالی قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

بر این اساس حساب‌های ارزی جهت امتیازدهی در قرعه‌کشی به واحد پول ریال تبدیل و محاسبه می‌شوند و همچنین موجودی و شرایط شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های ارزی نباید کمتر از ۱۰۰ واحد پولی هر یک از ارزهای مجاز و برای ین ژاپن نیز ۱۰هزار واحد به مدت حداقل ۹۰ روز متوالی باشد.

گفتنی است، اختصاص ۲۵۵۵ دستگاه خودروی سوای SLX و ۱۰۰۰ کمک‌هزینه سفرهای زیارتی از جمله جوایز این دوره قرعه‌کشی می‌باشد و هر ۵۰هزار ریال در هر روز یک امتیاز و حداقل موجودی برای شرکت در این دوره قرعه‌کشی ۱۰۰هزار ریال تعیین شده است.

لازم به ذکر است، مانده تسهیلات اعطایی قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران از سال‌جاری و سنوات قبل بالغ بر ۸۴۶۸میلیارد ریال است که ۹۸۹هزار نفر از هموطنان واجد شرایط در اقصی‌نقاط کشور از تسهیلات قرض‌‌الحسنه استفاده کرده و دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامین کنندگان اصلی منابع پرداخت این تسهیلات در رفع گرفتاری‌های نیازمندان و آحاد جامعه سهم بسزایی داشته‌اند.