استقبال عجیب از «یه حبه قند» در سینما آزادی

«یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی در دو روز اول اکرانش ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخت.

فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: این فیلم در ۱۸ سینما در حال اکران است که در چهارشنبه، هشت میلیون و ۵۰۰ و در پنج‌شنبه ۱۸ میلیون تومان فروش داشته است.وی درباره تبلیغات تلویزیونی این فیلم اظهار کرد: تیزرهای متعددی به تلویزیون داده‌ایم که اجازه پخش ندادند و اصلاحاتی را به آنها اعمال کردند و تا کنون تیزری پخش شده است که سلیقه ما نبوده و مخاطب با دیدن آن فکر می‌کند «یه حبه قند» فیلمی مخصوص کودکان است و امیدوارم تیزرهای اصلاح شده از اوایل هفته پخش شود.«سعادت‌آباد» به کارگردانی مازیار میری نیز در دو روز اول اکرانش بدون احتساب دو سانس سینما «آزادی»، ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش داشته است.خاقانی از دست‌اندرکاران پخش فیلمیران که اکران این فیلم را برعهده دارد در گفت وگو با ایسنا گفت: فیلم در ۲۴ سینما در حال اکران است که چهارشنبه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار و شب گذشته بدون سینما‌ آزادی ۳۳ میلیون فروخته است که دو سانس سینما آزادی به این رقم اضافه می‌شود.وی از اضافه شدن سالن اصلی سینما آزادی به عنوان سرگروه فیلم از روز دوشنبه به صورت تمام سانس به سینماهای نمایش دهنده این فیلم خبر داد.

پرویز شیخ طادی کارگردان «شکارچی شنبه» به عنوان دیگر فیلم اضافه شده به اکران با اظهار بی اطلاعی از فروش آن اظهار کرد: متاسفانه پخش تیزر این فیلم از دیشب آغاز شده و از شرایط اکران راضی نیستم.

نمایش فیلم یه حبه قند تا ساعت ۳ بامداد ادامه داشت

مدیر سینما آزادی گفت : استقبال از فیلم یه حبه قند در سینما آزادی در دو روز گذشته بی‌نظیر بوده است. به گزارش ایلنا، رضا سعیدی‌پور درباره میزان استقبال مردم از فیلم یه حبه قند ساخته رضا میر کریمی گفت: (پنج شنبه ۲۱ مهرماه) هر شش سانس نمایش فیلم یه حبه قند پر از تماشاگر بود و ما مجبورشدیم سانس یک تا سه نصف شب را به علاقه‌مندان فیلم یه حبه قند اختصاص دهیم. وی ادامه داد: استقبال از فیلم یه حبه‌قند فوق العاده و بی‌نظیر بود و بسیاری از مخاطبان به صورت رزرو اینترنتی بلیت خود را تهیه کرده بودند.

سعیدی پور درعین حال توضیح داد: با توجه به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در سینما آزادی ،تنها فیلمی که همزمان با جشنواره فیلم کوتاه درسینما آزادی اکران می‌شود فیلم یه حبه قند است و از روز یکشنبه و با پایان جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم‌های دیگری نیز دراین سینما اکران خواهند شد. فیلم یه حبه قند از روز چهار شنبه نمایش گسترده خود را در ۳۵سینما در تهران و شهرستان‌ها آغاز کرده است.