فاضل لنکرانی: اگر شورای نگهبان درست عمل می‌کرد اکنون وضعیت کشور اینگونه نبود

آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه، اگر شورای نگهبان دو دوره قبل در انتخابات ریاست‌جمهوری به وظیفه خود درست عمل می‌کرد وضعیت کشور این‌گونه نبود، گفت: اکنون شاهد هستیم عده‌ای تلاش می‌کنند تا نقش مراجع و روحانیت را در امور کشور کمرنگ کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنج‌شنبه در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس، گفت: اگر ما مطلبی درباره شما می‌گوییم بر حسب وظیفه است و حقیقتا به شما اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: باید حادثه روز ۲۲ بهمن شهر قم پیگیری شود و مردم به طور دقیق در جریان این حادثه قرار بگیرند.

فاضل لنکرانی درباره شرایط فعلی کشور تصریح کرد: اکنون شاهد هستیم عده‌ای تلاش می‌کنند تا نقش مراجع و روحانیت را در امور کشور به بهانه اینکه برای حفظ شأن روحانیت نباید آنها در امور سیاسی نظر دهند کمرنگ کنند و می‌گویند: مراجع ساکت باشند در حالی که روحانیت به ویژه مراجع عالیقدر همواره در رأس قرار دارند و همیشه در کنار مردم بوده و صدای آنها بوده‌اند.

در این دیدار لاریجانی از مواضع آیت‌الله فاضل لنکرانی درباره حادثه روز ۲۲ بهمن شهر مقدس قم تشکر کرد و درباره شرایط کشور از ابعاد مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس در سفری دو روزه به قم با آیات عظام مقتدایی، فیض گیلانی، غروی، مسعودی خمینی، نوری همدانی، شمس خراسانی، نظری شاهرودی، میرعظیمی و فاضل لنکرانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.