عملیات فیزیکی احداث یک مجتمع توریستی در سرعین اردبیل آغاز می‌شود؛ این درحالی است که این پروژه در ۸سال گذشته متوقف شده بود. به گزارش «دنیای اقتصاد» اقدامات اولیه برای احداث این پروژه در ۸ سال پیش آغاز و به‌دلیل تغییر مدیریت‌ها و بروز برخی اختلافات و حاشیه‌ها، روند اجرایی آن تاکنون حدود ۵درصد پیشرفت داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، این مجتمع شامل بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هتل استان اردبیل و یک مجتمع بزرگ آب‌درمانی با پیشرفته‌ترین متد علمی و حرفه‌ای و نیز بخش قابل توجهی از فرصت‌های تجاری است. حسینی در این‌باره خاطرنشان کرد: «مشکل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام یا متوقف شده کشورمان منابع مالی نیست، بلکه بعضا بی‌توجهی و عدم همدلی و عدم هم افزایی مسوولان مربوطه در طول زمان است که باعث مسکوت و متوقف ماندن پروژه‌ها می‌شود.»

براساس این گزارش، زمین این پروژه متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران بوده و طبق توافق‌نامه منعقده قرار است بخش خصوصی، این پروژه ۴۳ هزار متری را فاز به فاز ساخته و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری ایران به بهره‌برداری برساند و در نهایت تا ۴۰ ماه آینده کلیه فازهای آن تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.