به گزارش خبرآنلاین؛ علی نظرمحمدی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه اول و در نیمه دوم نیز بعد از دریافت گل دوم بهتر شدیم. در روزی که مستحق شکست نبودیم حریف از موقعیت‌های محدود خود استفاده کرد و به برتری رسید.

وی افزود: در تیم جوان اشتباهات اجتناب ناپذیر است و امروز نیز با وجود شکست مقابل استقلال از تلاش همه بچه‌ها رضایت کافی داریم. از ۹۰ درصد عملکرد بازیکنانم راضی هستم و آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت سپیدرود رشت انجام دادند.

سرمربی سپیدرود رشت با تمجید از استقلال عنوان کرد: حریف امروز تیم ما ، تیم کوچک و کم نام ونشانی نبود و همه بازیکنان ترکیب اصلی و تعویضی استقلال از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. بازیکنان استقلال از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت بالایی دارند اما بازیکنان جوان ما پا به پای استقلال کار کردند و در بیشتر دقایق بازی نیز تیم برتر زمین بودند.

نظرمحمدی تاکید کرد: استقلال در دیدار امروز از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و این در حالی بود که در ۴۵ دقیقه نیمه اول تنها یک موقعیت گل در لحظات پایانی داشت. برخلاف استقلال تیم ما در نیمه اول موقعیت‌های بیشتری داشت و دو بازیکن جوان ما دو موقعیت صد در صد را از داخل ۶ قدم به بیرون زدند و از آنها استفاده نکردند. باید تلاش کنیم در آینده از موقعیت‌های استفاده بهتری کنیم.

وی در خصوص تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر و تاثیر آن در روند تیم سپیدرود گفت: این تعطیلات به روند تیمی ما لطمه می‌زند. نتیجه تعطیلی ۱۸ روزه لیگ در مقطع گذشته را در دربی گیلان مشاهده کردیم. فاصله ۱۸ روز دیدار ما با سپاهان تا دیدار با ملوان موجب شد شرایط تیم ما کاملا عوض شود و شرایط ما را برهم بریزد.

سرمربی سپیدرود عنوان کرد: با توجه به وقفه لیگ برتر باید برنامه‌ریزی خود را تغییر دهیم چرا که در استان گیلان تیمی در حد لیگ برتر وجود ندارد که با دیدار با آنها از شرایط آرمانی عقب نیفتیم و از لحاظ مالی نیز شرایط برگزار اردو در پایتخت و دیدار با تیم‌های لیگ برتری را نداریم مجبوریم از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم و تلاش کنیم از شرایط فنی عقب نیفتیم.

نطرمحمدی در خصوص اشتباه دهقان در گل اول استقلال گفت: از عملکرد دهقان مقابل استقلال راضی هستم. در تیم ما وقتی گل می‌خوریم همه بازیکنان در آن نقش دارند و وقتی گل می‌زنیم نیز همه در آن سهیم هستند. مشکل تیم ما این است که گل‌هایی که دریافت می‌کنیم در قواره لیگ برتر نیست و اصلی‌ترین مشکل تیم ما نیز نبود یک لیدر قدرتمند داخل زمین است.

وی با تاکید بر تاثیر غیبت حسین کعبی در شکست این تیم گفت: نبود حسین کعبی در بازی امروز کاملا مشخص بود. کعبی بازیکنی است که با حضورش در زمین از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می‌کند و غیبتش کاملا در بازی احساس می‌شد. کم‌تجربگی بیش از حد بازیکنان ما در مقابل استقلال قابل لمس بود.

سرمربی سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: این کم تجربگی باعت شد در دقایق ابتدایی نیمه دوم دو گل دریافت کنیم اما باز هم غافلگیر نشدیم و سراسر حمله شدیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم اما فقط یک بار از آنها استفاده کردیم. با وجود شکست باز هم نشان دادیم هفته به هفته شرایط فنی بهتری پیدا می‌کنیم و با وجود باخت روند فنی تیم ما رو به رشد است.

نظرمحمدی در خصوص امکانات تیمش هم گفت: بالاخره امکاناتی که در اختیار ما است در همین حد است و من امیدوارم شرایطی ایجاد شود که بتواند ما را در راه پیشرفت کمک کند.

وی در خصوص حمایت هواداران از تیم سپیدرود اظهار داشت: وقتی ما در میدان بازی در حال مسابقه هستیم هواداران ۹۰ دقیقه ما را تماشا می‌کنند و می‌بینند که بازیکنان چقدر در حال تلاش هستند. به نظر من مهمترین عاملی که هواداران را به ورزشگاه می‌کشاند کیفیت بالای فنی بازی‌های سپیدرود است که مطمئناً هواداران وقتی تلاش بازیکنان را می‌بینند پشت تیم می‌مانند و حمایت می‌کنند.

نظرمحمدی راجع به این که هواداران سپیدرود دوست دارند در ورزشگاه سردار جنگل برای بازی‌های این تیم حضور داشته باشند، گفت: چمن ورزشگاه سردار جنگل آماده شده اما چون این چمن تازه است و باید چند جلسه روی آن تمرین شود نتوانستیم این بازی را در آنجا برگزار کنیم اما امیدوارم بتوانیم از بازی‌های بعد در ورزشگاه سردار جنگل به میدان برویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.