به گزارش ایرنا ، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ تا ۴۴۵۹ در محدوده خیابان های نوزدهم، خسرو پرویز، ۲۳، پندیار با اختلال روبرو می شود.

در مرکز مخابرات شهید بختیاری با پیش شماره های ۵۵۲۰ تا ۵۵۲۳ در محدوده خیابان های صنعت، پوزش، پورعزیزیان، جاده قدیم قم در ارتباط تلفنی اختلال ایجاد می شود.
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید چمران با پیش شماره های 6650 تا6656 در محدوده خیابان های استوار، خوشرو، زنجان شمالی و شادمان به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
به گزارش ایرنا، آخرین گزارش دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد پارسال شمار تلفن های ثابت دایری کشور به ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ خط رسید.
بر اساس این آمار، شمار تلفن های ثابت دایری تا پایان آذرماه پارسال 30 میلیون و 504 هزار و 607 مورد بود که نشان می دهد از آخر آذرماه تا پایان پارسال 2 هزار و 26 خط تلفن بر مجموع خط های تلفن ثابت افزوده شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت تا پایان پارسال و براساس جدیدترین گزارش دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ۳۸.۵۴ درصد رسید، درحالی که این ضریب در آخر آذرماه پارسال ۳۸.۵۲ بود که نشاندهنده رشد ۲درصدی ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.