به گزارش تسنیم، دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر که از ساعت ۲۱:۰۵ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد، در نیمه اول با حواشی جالبی همراه بود.

* با اینکه استقبال خوبی از نخستین دیدار پرسپولیس در فصل جدید به عمل نیامده، اما تا پایان نیمه اول این دیدار هم به تعداد تماشاگران افزوده شد. تعداد تماشاگران تا پایان نیمه اول به ۳۵ هزار نفر هم رسید.

* احمد نوراللهی همراه با پرسپولیسی‌ها از هتل به ورزشگاه آزادی آمد و در میان تماشاگران نظاره‌گر بازی بود.

* در اواسط نیمه اول علی علیپور در محوطه فولاد سرنگون شد که عکس‌العمل تماشاگران بعد از این اتفاق جالب بود. آنها با سر دادن شعار «عیب نداره طارمی گل می‌زنه» به این اتفاق عکس‌العمل نشان دادند.

* در دقیقه ۲۷ بازی هواداران پرسپولیس با اعتراض به داور اعتقاد داشتند که او باید برخورد توپ به دست بازیکن فولاد را اعلام پنالتی می‌کرد.

* شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۴۵ بازی به شدت به زمین خورد و هواداران تصور کردند که برای او اتفاق بدی افتاده است، اما مدافع پرسپولیس بعد از لحظاتی از زمین بلند شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس در حال رفتن به رختکن بودند تماشاگران گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای این تیم را به شدت تشویق کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.