به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علی‌اکبر طاهری درباره دیدار امروز سوپرجام، گفت: هواداران ما فصل گذشته در بازی مقابل پدیده حضور چشمگیری داشتند و با حمایت آنها توانستیم به یک پیروزی دلچسب برسیم. ما همچنین جشن قهرمانی را با بیش از ۸۰ هزار نفر برگزار کردیم که یکی از زیباترین جشن‌های قهرمانی بود.

وی افزود: من امروز هم از همه هواداران خوب پرسپولیس دعوت می‌کنم تا بار دیگر با حضور هشتاد هزار نفری خود، یار اصلی ما باشند. امیدوارم در پایان بازی در کنار هم جشن قهرمانی سوپر جام را برگزار کرده و برای دومین مرتبه در سال ۹۶، جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود به آنچه در فضای مجازی اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: متاسفانه در بعضی از مواقع شاهد هستیم که در صفحات مجازی اهانت‌هایی می‌شود که این موضوع به هیچ عنوان پسندیده و قابل قبول نیست و از اخلاق و مرام پرسپولیس و هواداران آن کاملاً دور است. از گذشته تا به امروز در پرسپولیس احترام به پیشکسوت و بزرگتر و حتی تیم رقیب یک اصل ماندگار استو بارها و بارها شاهد بودیم که پیشکسوتان و بزرگان تیم ما چگونه به یکدیگر و حریفان خود احترام می‌گذارند. بنابراین من به جدیت از هواداران خوب خودمان که همیشه احترام را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند، تقاضا می‌کنم که از هرگونه توهین و دشنام به هر شخص و یا تیمی پرهیز کنند. همچنین از آنها می‌خواهم مانند همیشه یار و هوادار تیم خود باشند.
طاهری در پایان بار دیگر از هواداران پرسپولیس خواست که امشب ورزشگاه آزادی را با حضور خود سرخپوش کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.