احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با اختلال در سامانه انتخابات الکترونیک نظام پزشکی اظهار داشت: بنده نیز صبح امروز وارد این سامانه شده و پس از اینکه کد را گرفتم، سایت دچار اختلال شد و پس از آن تصمیم گرفتم به صورت حضوری در این انتخابات شرکت کنم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه ترافیک مراجعه را برای شرکت در انتخابات الکترونیک دلیل این اختلال اعلام کردند، گفت:‌ما نیز نسبت به این مسئله انتقاد داریم؛ چراکه پیش از این باید پیش‌بینی‌های لازم انجام می‌شد.

عضو هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی ادامه داد: سامانه الکترونیک انتخابات از قبل باید تست می‌شد و اگر قابلیت‌های لازم را نداشت، به همه اعلام می‌شد که به صورت حضوری در انتخابات شرکت کنند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی اضافه کرد: با اعلام الکترونیکی شدن انتخابات بسیاری از افراد به شهرستان‌ها رفته به امید اینکه می‌توانند در این انتخابات مشارکت کنند و حالا با قضیه پیش‌آمده احتمال کاهش مشارکت در انتخابات وجود دارد.

شجاعی با تأکید بر ضرورت در نظر گرفتن همه جوانب در انتخابات الکترونیک گفت: وجود اختلال در این سامانه بیشتر برای پزشکانی که کشیک بوده یا رزیدنت هستند یا در بیمارستان حضور دارند، سخت‌تر است، همچنین بسیاری در سفر بوده و امکان حضور در پایگاه‌ها را ندارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.