به گزارش ایرنا بسیاری از اطرافیان ترامپ پیام های توئیتری ترامپ را اقدامی زیانبار و جنجال بر انگیز می دانند و معتقدند که این پیام های نسنجیده تاکنون نه تنها به اعتبارخود او بلکه به حزب جمهوریخواه این کشور لطمه زده است.
نیکول والاس تحلیلگر شبکه خبری ام اس ان بی سی و مشاور سابق جرج بوش نیز با تاکید بر این مسئله معتقد است که ترامپ عملا درشبکه های مجازی از خود یک 'قلدر سایبری ' ساخته است.
وی در یک گفت وگوی تلویزیونی با برنامه 'آخر شب'شبکه ان بی سی آمریکا نحوه برخورد زورگویانه ترامپ با مردم کشورش از طریق شبکه های مجازی را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت در حالی که هر کس دیگری که به شیوه ترامپ با مقامات رسمی گذشته آمریکا برخورد کند به راحتی از این شبکه ها بیرون انداخته می شود ترامپ همچنان به 'قلدری های سایبری ' علیه مردم این کشور ادامه می دهد.
وی اضافه کرد که شیوه عملکرد ترامپ در رابطه با مردمش در این کشور بی سابقه بوده و به همین دلیل حالا کمتر کسی از او حمایت می کند.
این تحلیلگر سیاسی افزود که ترامپ در عمل حزب جمهوریخواه این کشور را به ورطه نابودی کشانده و در نتیجه مخالفت و مقاومت در مقابل ترامپ دیگر یک موضع گیری جناحی نیست و طرفداران هر دو حزب در مقابل او قرار گرفته اند.
والاس ادامه داد که ترامپ با گذشت پنج ماه از تصدی خود همه هنجار های مورد احترام در این کشور را از میان برده است و به همین خاطر او حتی از لیبرال های آمریکایی به اندازه ای که از ترامپ نفرت دارد متنفر نیست برای آن که ترامپ همه ارزش هایی را که والاس به آن ها اعتقاد داشته از میان برده است.
وی در نهایت گفت درست است که مسئولیتی که ترامپ به عهده دارد مسئولیت سنگینی است اما کسی او را وادار به ماندن دراین سمت نکرده و می تواند کنار برود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.