سید محمد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل همراهی نکردن تیم ملی در هفته اول بازی‌های لیگ جهانی و تاثیرات نبودش در ترکیب اصلی اظهار کرد: ما ۷ هفته تمرین مستمر را پشت سر گذاشتیم. همچنین در طول این اردو ۶ بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا انجام دادیم. به نظرم تمرین‌های پرفشار، شاداب و باانگیزه‌ای داشتیم و هم‌اکنون شرایط خیلی خوب است. معتقدم یک ماه استراحت برای ریکاوری و کسب آمادگی پس از مسابقه‌های لیگ کافی بود.

وی ادامه داد: من کمی بدشانسی آوردم. همه مصدومان به جز من به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند. من از هفته دوم با مصدومیت درگیر شدم و همین آسیب دیدگی اجازه نمی‌داد به خوبی تمرین کنم. به همین دلیل با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و او به من اجازه داد تا این هفته را استراحت کنم و برای انجام سه بازی متوالی، به ایتالیا نروم. امیدوارم در هفته دوم مسابقه‌ها که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، بتوانم بازی کنم. من همواره گفته‌ام تا زمانی برای تیم ملی بازی خواهم کرد که موثر باشم و بتوانم بهترین عملکردم را نشان دهم. آسیب دیدگی که هم‌اکنون من را اذیت می‌کند، همان درد زانویی است که مدت‌ها پیش با آن درگیر بودم.

موسوی در پایان گفت: شرایط بسیار خوب و امیدوار کننده است. با اینکه من تیم ملی را در سفر به ایتالیا همراهی نخواهم کرد ولی جوان‌هایی داریم که می‌توانند با نشان دادن توانایی‌هایشان باعث سربلندی ایران شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.