به گزارش ایرنا، پیش بینی شده است که امروز پنجشنبه نیز شهروندان عراقی در اعتراض به سرکوب ملت بحرین و حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر دینی این کشور ، در مقابل سفارت بحرین در منطقه 'منصور' در غرب شهر بغداد تجمع کنند.
روز گذشته صدها تن از اهالی بغداد با تجمع در مقابل سفارت بحرین در بغداد و کنسولگری این کشور در نجف، به سیاست های ضد حقوق بشری رژیم بحرین اعتراض کرده و خواستار دخالت بین المللی برای توقف جنایات رژیم آل خلیفه علیه مردم و نمادهای دینی این کشور شده اند.
تظاهر کنندگان عراقی روز گذشته در حالی که تصاویری از آیت الله شیخ عیسی قاسم را حمل می کردند، سکوت جامعه جهانی را نیز در قبال جنایت رژیم بحرین محکوم کردند.
گفته شده است که حضور بانوان عراقی در تظاهرات امروز در مقابل سفارت بحرین پر رنگ تر خواهد بود و آنان با مردم و بویژه با زنان بحرینی که در معرض حملات نیروهای امنیتی بحرین قرار دارند، اعلام همبستگی خواهند کرد.
مقتدا صدر رهبر جریان صدری ها روز سه شنبه این هفته شهروندان عراقی را برای اعتراض به سرکوب ملت بحرین از سوی رژیم آل خلیفه فراخواند که به دنبال آن تظاهراتی دیروز چهارشنبه در بغداد و نجف برگزار شد .
رژیم بحرین این هفته شیخ عیسی قاسم رهبری دینی مردم این کشور را به یک سال حبس تعلیقی و مصادره اموال و دارایی های شرعی (خمس) محکوم کرد.
به دنبال اعلام محکومیت شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه بحرین، مردم این کشور در مقابل منزل شیخ عیسی تجمع کردند که به دنبال حمله ماموران امنیتی رژیم تعدادی از آنان جان باختند و یا زخمی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.