به گزارش ایرنا خلیل همایی راد شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمان افزود: قتل در شهرستان فاریاب به دلیل اختلاف طایفه ای بوده که از قبل نیز وجود داشته است.
وی بیان کرد: در این حادثه یک نفر به دلیل شلیک گلوله از تفنگ ساچمه ای به قتل رسیده و 2 نفر در این رابطه متهم هستند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: در بحث امنیت انتخابات استان مطابق پیش بینی ها با توجه به تدابیری که از یک سال قبل و بر مبنای اطلس امنیت انتخابات به مرحله اجرا درآمد و با همکاری و تعامل اعضای شورای تامین، با مسئولیت فرماندهی انتظامی، همکاری سپاه، اطلاعات و دستگاه قضایی از اولین ساعات امروز با امنیت کامل در حال برگزاری است و رخداد ضد امنیتی نداشته ایم.
وی افزود: در اجرای طرح های امنیت انتخابات قبل و حین انتخابات در وضعیت مطلوبی هستیم و امیدواریم با اجرای تدابیر امنیتی پس از انتخابات که به ستادهای نامزدها اعلام شده، شاهد وضعیت بسیار مطلوبی باشیم.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۸ امروز (جمعه) ۲۹ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۶۶۸ شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان و 52 هزار و 867 نیز رای اولی هستند.
استاندار کرمان نیز عصر امروز (جمعه) به همراه اعضای شورای تامین با حضور در برخی شعب اخذ رای شهر کرمان، روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.