به گزارش ایرنا، سیدمصطفی آقامیرسلیم عصر امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با رادیو معارف افزود: سند چشم انداز ۲۰ ساله جزو اسناد بالادستی نظام است و بعد از قانون اساسی، هیج سندی به اهمیت آن نداریم اما این سند تا این لحطه محقق نشده است.
وی افزود: این سند چند جایگاه برای ایران در منطقه تعریف کرده و نشاندهنده این است که ما چه انقلابی داشتیم و توجه داشته باشیم که در چنین انقلابی با این برنامه های کامل و ارزشمند باید چه اقدام هایی انجام دهیم و چگونه این برنامه ها را در ابعاد اقتصادی و فرهنگی عملیاتی کنیم.
آقامیرسلیم ادامه داد: البته برنامه ها خوب بوده اما اجرا مهم است که ما در اجرا ضعیف عمل کردیم و امیدوارم در دولت جدید اهداف سند به شکل جدی دنبال و محقق شود.
وی تاکید کرد اهتمام ما در آینده باید برای اصلاح امور فرهنگی باشد و افزود: باید با تحقیق دقیق و جامعه شناسانه، مشکل های این بخش و سایر بخش ها را به خوبی بشناسیم و برای آن وقت بگذاریم و راه حل هایی پیدا کنیم که براساس مبانی علمی و اثبات شده در جهان باشد. سپس بودجه و امکانات را به کمک بگیریم تا اهداف ما اجرایی شود و انسان را به جایگاه خلیفه الهی خود برسانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.