به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم زنجان با بیان اینکه زنجان عضو استانهایی است که پایین ترین نرخ جرم را دارد، گفت: مردم این شهر با تمام مشکلاتشان حاضر نیستند از خط اباعبدالله (ع) تخطی کنند و سرمایه این مردم همین شور و شعورشان است که بزرگترین سرمایه به شمار می‌آید و ما را برای زندگی فردی، خانواده و شخص خودم یک سرمایه حقیقی و واقعی است که هم اندیشه هم راه و هم مقصد است و ما به آن را برای ادامه زندگی فردی و اجتماعی مان نیازمندیم.

وی افزود: حسین بن علی به ما درس کرامت و عزت را آموخت و باید یک مسلمان و خانواده اش با کرامت و عزت زندگی کند و نه خود و نه دیگری حق مخدوش کردن آن را ندارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باورمان این است که این زندگی با عزت و کرامت به ما می آموزد که همه شئون زندگی مان با کرامت انجام شود و به هیچ عنوان نباید هیچ قرارداد خارجی به عزت و کرامت مردم خدشه وارد کند

وی افزود: نباید کرامت جوانی که به دنبال کار است چه تحصیل کرده است و چه نیست برای جویای کار بودن کرامتش مخدوش شود باید به شغلی دست یابد که برابر با کرامت انسانی اش باشد.

رییسی تصریح کرد: امروز آنچه در جامعه ما بسیار اهمیت دارد این است که روابط اجتماعی و اقتصادی ما باید با همین کرامت دنبال شود.

وی گفت: امروز سی و هشت سال از انقلاب می‌گذرد و آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته است حضور مردم و نیروهای حزب‌اللهی در صحنه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.