به گزارش ایرنا، سخنگوی مرکل در توییتر خود نوشت: صدراعظم آلمان ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خانواده های آنان، این حادثه را به شدت محکوم می کند.

براساس این گزارش، رئیس جمهوری فرانسه نیز که در پی حادثه تیراندازی و کشته شدن یک افسر پلیس در پاریس با نخست وزیر و وزیر کشور جلسه فوری تشکیل داده بود، تاکید کرده است: امنیت انتخابات فرانسه را تضمین می کنیم.
درهمین خصوص،‌ تارنمای ایندیپندنت گزارش داد: یک فرد مسلح در خیابان شانزه لیزه پاریس اقدام به تیراندازی کرد.
براساس این گزارش، پس از تیراندازی پلیس در محل حضور پیدا کرد و با فرد مهاجم درگیر شد. در نتیجه این درگیری یک مامور پلیس و همچنین مهاجم کشته شدند.
برخی رسانه ها از زخمی شدن تعدادی پلیس در جریان این درگیری خبر دادند.
پلیس پاریس منطقه را تخلیه کرد و از مردم خواسته است از عبور و مرور در خیابان شانزه لیزه خودداری کنند.
فضای این روزهای پایتخت و دیگر شهرهای فرانسه تحت تاثیر حوادث تروریستی متعدد همچنان امنیتی است؛ این در حالی است که دور نخست انتخابات بیست و پنجمین رئیس جمهوری فرانسه و به عبارتی هفتمین رئیس جمهوری پنجم فرانسه با حضور 11 نامزد برگزیده احزاب و جنبش های مستقل شامل 9 مرد و 2 زن در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) و دور دوم آن هفت می (17 اردیبهشت) با حضور دو منتخب دور نخست برگزار می شود.
این کشور اروپایی از زمان حمله تروریستی نوامبر سال ۲۰۱۵ در پاریس که به کشته شدن قریب به ۱۳۰ تن و زخمی شدن ده ها تن دیگر انجامید،تدابیر امنیتی را افزایش داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.