به گزارش ایرنا، «مرضیه شاهدایی» روز سه شنبه در مراسم هفتمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه در اجرای فعالیت ها باید از تجربه های موفق جهانی و استانداردها بهره گرفت، گفت: با توجه به حضور هیات های متعدد خارجی در ایران و در خواست همکاری، شرایط برای توسعه فعالیت این صنعت فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: آمارها نشان دهنده رشد توان و ظرفیت صنعت پتروشیمی کشور است که البته گسترش بیشتری نیز خواهد یافت.
به گفته شاهدایی، در دنیای رقابتی و پیچیده امروز ، رشد و ارتقای صنعت پتروشیمی ضرورت دارد. بهره گیری از مدل تعالی سازمانی که یک مدل جهانی برای ارزیابی فعالیت هاست در کنار سایر اقدام ها، ضروری است.
به گزارش ایرنا، مراسم هفتمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی امروز با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، «امیرحسین زمانی نیا» معاون امور بین الملل وزیر نفت و فعالان صنعت پتروشیمی در هتل المپیک برگزار شد.
به گزارش ایرنا، «علی محمد بساق زاده» رئیس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی پتروشیمی روز گذشته در نشست خبری به مناسبت برگزاری هفتمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، با تشریح روند ارزیابی شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی گفت: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در اروپا به ثبت رسیده است که مدلی جهانی برای ارزیابی عملکرد شرکت ها به شمار می رود.
وی درباره ارزیابی شرکت ها نیز بیان داشت: مدل جایزه تعالی صنعت پتروشیمی یک مدل معتبر جهانی برای بررسی و ارزیابی وضعیت مدیریتی و عملکرد شرکت ها به شمار می رود که تاکنون ۶ دوره آن در کشور برگزار شده است.
بساق زاده با بیان این که نظامنامه جایزه تعالی پتروشیمی ایران سال گذشته در نهاد ای اف کیو ام (EFQM) اروپا به ثبت رسید، اضافه کرد: اکنون بخش های بالادستی و پایین دستی در ارزیابی این رخداد، همکاری دارند.
وی با بیان این که این جایزه علاوه بر شرکت های پتروشیمی به سایر شرکت های صنعت نفت نیز تسری یافته است، ادامه داد: این جایزه، امکان ارزیابی شرکت های مختلف را فراهم می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.