به گزارش مهر ، حورا صدر و مهدی فیروزان به همراه اعضای مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پیش از ظهر امروز، هشتم اسفند ماه ۱۳۹۵ با بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران دیدار و با وی درباره پرونده ربودن امام موسی صدر گفت‌وگو کردند.

حورا صدر، فرزند امام موسی صدر در این دیدار گفت:‎ بحران های گوناگون محلی و منطقه ای وگذشت زمان باعث شده تا موضوع پیگیری مسئلۀ ربودن امام صدر از اولویت کاری دولت ها خارج شود. ما، خانواده امام موسی صدر لازم است که به مسئولان یادآوری کنیم که تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم حیات امام نیافته‌ایم و همچنان امیدوار و پیگیر پرونده ایشان هستیم.

وی افزود: مقامات فعلی کشور لیبی نیز تاکنون هیچ سند و مدرکی را که نشان دهنده وفات یا شهادت امام صدر باشد نیافته اند و به ما ارائه نکرده‌اند. باید مجددا اشاره کنم که موضع ایران در قبال این موضوع برای طرف مقابل بسیار مهم است.

در این دیدار بهرام قاسمی نیز با اشاره به اهمیت پیگیری پرونده امام موسی صدر و همراهانش برای دولت ایران، اظهار کرد: پرونده امام صدر برای ما بسیار مهم و جدی است و همیشه در اولویت برنامه‌های کاری ما بوده است. برای خود من نیز این پرونده اهمیت ویژه‌ای دارد و پیگیری آن در اولویت کاری من است. امیدوارم با اقدامات دو کشور ایران و لبنان شرایط آزادی ایشان فراهم شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.