به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از برکناری کلودیو رانیری، سرمریی لسترسیتی، وی دقایقی پیش بیانیه ای صادر و از این تیم خداحافظی کرد.

متن خداحافظی رانیری به شرح زیر است:

" روز رویای من مرد. پس از فصل گذشته که خیلی خوب گذشت و ما موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان شدیم، من در آرزوی ماندن در لستر بودم، باشگاهی که دوست‌اش دارم و برای همیشه خواهم داشت. آرزویی که محقق نشد. حالا می‌خواهم از همسرم روزانا و تمام خانواده‌ام به خاطر تمام حمایت‌های‌شان در طول زمانی که من در لستر بودم، تشکر کنم. از پائولو و آندره‌آ تشکر می‌کنم، کسانی که در طول این راه همراه من بودند. از استیو کوتنر و فرانکو گرانیو تشکر می‌کنم که به من در راه قهرمانی کمک کردند. بیش از همه از باشگاه فوتبال لستر سیتی تشکر می‌کنم. یک دروان بی‌نظیر و فوق‌العاده که تا همیشه یاد من خواهد ماند.

از تمام خبرنگاران و رسانه‌ها که داستان زیبا و فوق‌العاده ما را روایت کردند تشکر می‌کنم. تشکر من از صمیم قلب برای تمام اعضای باشگاه، تمام بازیکنان، کادر فنی و هرکسی که در این راه همراه من بود. اما بیش از همه، از هواداران تشکر می‌کنم. شما از روز اول درون قلب من جای داشتید و هنوز هم شرایط تغییری نکرده است. من عاشق شما هستم و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌چه را با هم به‌دست آوردیم را جدا کند. امیدوارم شما به دست‌آوردمان فکر کنید و هر روز و هر لحظه لبخند بر لب داشته باشید. دوران فوق‌العاده و پر از شادی را پشت سر گذاشتیم که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم. برای من قهرمانی تمام شما بودن، افتخاری بود تکرار نشدنی"

کلودیو رانیری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.