به گزارش خبرانلاین بختیاری‌زاده اما به خبرورزشی از اتفاقات مثبتی که در این باخت وجود داشته گفت و آینده را امیدوار‌کننده دانست.

انتظار این باخت را داشتید؟
من انتظارش را داشتم. به هر حال تیم الاهلی تیمی پر مهره‌تر از استقلال است که با داشتن ۴، ۵ ملی‌پوش و ۳، ۴ بازیکن خارجی گرانقیمت خوب در خانه‌‌اش می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. در نقطه مقابل استقلال تیمی بود که با تعدادی جوان بی‌تجربه راهی امارات شده بود.

اما استقلال در وضعیت خوبی از لیگ به دبی رفت؟
نباید شرایط بازی در لیگ آسیا و بیرون از کشور را با دیدارهای لیگ برتر یکی کنید. در لیگ خودمان یک نیم‌فصل طول کشید که استقلال به این وضعیت رسید و بازیکنان جوان استقلال تجربه بازی بیرون از کشور را به این شکل نداشتند.

اما این باخت، استقلالی‌ها را ناراحت کرد؟
البته این نتیجه برای من دو حالت داشت. هم ناراحتم کرد هم خوشحال. ناراحت از این بابت که خب به هر حال تیم دوست‌داشتنی‌ام باخت و این را اصلاً دوست ندارم. از طرفی هم خوشحال بودم چون این باخت در اولین بازی برای استقلال رخ داد. بازیکنان استقلال قطعاً با این ترس که «وای اگر بازی را ببازیم چه اتفاقی می‌افتد؟» در این بازی کمی ناهماهنگ بازی می‌کردند ولی با این شکست حالا ترس‌شان ریخته و حتم دارم خیلی سریع به خودشان می‌آیند و بازی‌های بعدی را با انرژی بازی می‌کنند.

این باخت در دیدارهای‌شان در لیگ تأثیر نمی‌گذارد؟
نباید این را از نظر دور نگه داشت که استقلال در دو ماه اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته است و بعد از ۶ برد در لیگ و پلی‌‌آف آسیا باید این فرصت را به یک تیم جوان داد که یک بازی را هم ببازد. نمی‌خواهم بگویم استقلال حق دارد بازی‌هایش را ببازد اما باید این را هم در نظر گرفت که این استقلال یا باید در لیگ با قدرت باشد یا در آسیا. هنوز تیمی نداریم که در دو جبهه با قدرت بجنگد اما... اما باید تأکید کنم این تیم خیلی خوب است. نباید این جوان‌ها را به حال خودشان رها کرد چون می‌توانند تا چند سال استقلال را بیمه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.