به گزارش ایرنا، سیده راضیه فنایی جمعه افزود:‌ ۳۵ مدرسه و سالن های ورزشی در۶نقطه شهر فسا برای اسکان مردم پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: روستای کاظم آباد از توابع شهرستان فسابه دلیل قرار گرفتن در مسیر سیل خالی از سکنه شد واهالی این روستا درمدارس این شهرستان ساکن شدند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه فسا گفت:‌ ساکنان روستاهای امیرحاجیلو، اکبرآباد و دیندارلو از توابع بخش ششده وقره بلاغ که درمسیر آب گرفتگی و یا گسل قرارداشتند نیز جابجا شده اند.
وی اظهار کرد:‌700 نیروی امدادی درقالب 60گروه امداد و نجات هم اینک در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان فسا هستند.
فنایی گفت:‌شناسایی و بررسی خسارتهای وارده به منازل آسیب دیده این شهرستان درحال پیگیری است.وی از مردم خواست تا از تردد غیرضروری در شهر و تجمع در حاشیه مسیر سیلاب خودداری کنند تا ضمن ایجاد امنیت برای خود مانع از امدادرسانی نیروهای خدمات رسان نشوند.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است.
۲ سامانه بارشی از شامگاه یکشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داده و بارش های گسترده موجب خوشحالی مردم استان شده است. در برخی مناطق جنوبی استان، بارش ۴۰۰ میلی متر باران در مدت پنج شبانه روز ثبت شده است.
در همین حال، برخی زیرساخت ها و منازل روستاییان و بافت فرسوده برخی شهرهای استان در اثر این بارش ها و به راه افتادن سیلاب، آسیب دیده است و به طور همزمان،‌امدادگران در حال امدادرسانی به مردم حادثه دیده هستند و ساکنان برخی روستاها در شهرستان های جهرم،‌فسا و داراب و دیگر مناطق استان برای پیشگیری از خسارات بیشتر به محل های اسکان های اضطراری انتقال یافته اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.