فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: بازی با پرسپولیس نیز همانند دیگر بازی ها فقط سه امتیاز دارد و ما می رویم که بازی خوبی را برابر این تیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: در کنار انجام تمرینات خوب، تیم را به لحاظ روحی روانی آماده بازی با پرسپولیس می کنیم تا از این لحاظ مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم تاکتیک خود را بدون مشکل در زمین پیاده کنیم.

کمالوند با اشاره به انگیزه بازیکنان تیمش برای رویارویی با تیم صدرنشین پرسپولیس عنوان کرد: ما با این هدف برابر پرسپولیس به میدان خواهیم رفت که هم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و هم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت داریوش شجاعیان گفت: من چند سال است که در خدمت مردم تبریز هستم و همه شما به اخلاق من آشنایی پیدا کرده اید، یک بازیکن اگر کوچکترین بی انضباطی داشته باشد من قطعا با او برخورد می کنم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد بازی هفته قبل تیمش برابر ماشین سازی گفت: بازی سخت و نفسگیری را برابر ماشین سازی داشتیم چون ماشین سازی چیزی برای از دست دادن ندارد و با جدیت و انتحاری بازی می کند. ما در شروع بازی خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم صدرنشین پرسپولیس خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.