به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی با اشاره به عیادت خود از مصدومان آتش نشان حادثه پلاسکو اظهارکرد: طی شب گذشته و امروز از طرف آقای قالیباف مأموریت داشتم تا از مصدومان آتش نشانی بازدید و دلجویی کنم. خداراشاکریم که از بیش از بیست مصدوم روز گذشته درحال حاضر تنها ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی باتشریح آخرین وضع مصدومان آتش نشان عنوان کرد: آقای مهدیانی از ناحیه پاندول‌های پا دچار مشکل شده‌اند و درحال حاضر در بیمارستان کسری بستری هستند . آقای فخرالدین گودرزی نیز به دلیل مشکل لگن و شکستگی پا در بیمارستان پارس تحت درمان قراردارند و ممکن است طی روزهای آینده تحت عمل جراحی لگن قرار بگیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به ملاقات خود با پزشکان معالج مصدومان آتش‌نشان پرداخت و بیان کرد: بنا به گفته پزشکان وضعیت مصدومان خوب است و در وضعیت ثابت و مشخصی قرار دارند.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، عبدالهی در پایان با یادآوری شهادت یکی از مصدومان آتش نشان به دلیل سوختگی تصریح کرد: اگرچه پزشکان به طور مشخص زمان مرخصی دو آتش نشان مصدوم را اعلام نکرده‌اند؛ اما امیدواریم به زودی امکان ترخیص این عزیزان فراهم شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.