به گزارش ایسنا، مراسم بهره‌برداری از چمن مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز، فردا (جمعه) با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و همزمان با بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

نخستین بازی روی چمن جدید ورزشگاه روز جمعه میان ماشین سازی و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر انجام خواهد شد.

عملیات نصب سیستم گرمایش از کف و بازسازی چمن این ورزشگاه که پس از پایان مسابقات لیگ پانزدهم آغاز شد، قرار بود تا حداکثر هفته چهارم مسابقات لیگ شانزدهم به پایان برسد، اما مشکلاتی که در این امر رخ داد، باعث شد تا هر روز وعده‌های جدید برای زمان آماده شدن این ورزشگاه به گوش برسد تا این‌که با گذشت یک نیم‌فصل از رقابت‌ها، تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در بلاتکلیفی بودند و حتی تیم ماشین‌سازی نیز لقب "خانه‌به‌دوش" را گرفت.

با این حال، قرار است ورزشگاه بزرگ یادگار امام (ره) که در کنار عملیات نصب سیستم هیتینگ و بازسازی زمین چمن، برخی اقدامات جانبی از جمله ایجاد حدود ۳۰۰۰ متر مربع چمن مصنوعی در اطراف زمین چمن اصلی به ویژه در محدوده نیمکت ذخیره‌ها و زیباسازی و رنگ‌آمیزی بخشی از این محوطه و بازسازی رختکن تیم‌های میزبان و میهمان نیز انجام شده است، فردا پس از ماه‌ها انتظار به بهره‌برداری برسد.

نصب و جایگزینی ۱۰ هزار صندلی جدید و ایجاد خزانه جدیدی به مساحت ۲۸۰۰متر مربع جهت کاشت بذر و تعویض چمن در مواقعی که در حین بازی ممکن است به طور طبیعی آسیب ببیند از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه ورزشی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.