به گزارش تسنیم، دنیس کاسینیچ نامزد ۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات در مصاحبه با اسپوتنیک تاکید کرد: اقدامات اف‌بی‌آی در تحقیق از هیلاری کلینتون درباره استفاده از ایمیل شخصی، می تواند نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را تغییر دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: اف‌بی‌آی نباید نقشی در رقابت‌های الکترال داشته باشد ولی اقدامات اخیر این آژانس در تحقیق درباره ایمیل‌های کلینتون می‌تواند موجب تغییر نتیجه انتخابات شود.

کاسینیچ افزود: من به طور کلی مخالف نقش اف‌بی‌آی در این انتخابات هستم. افرادی در اف‌بی‌آی هستند که سعی می کنند نتیجه انتخابات را تغییر دهند ولی این نقش آنها نیست. مردم آمریکا حق دارند تا انتخاب خود را داشته باشند و اف‌بی‌آی با ایجاد شایعاتی که هم اکنون قابل اثبات یا رد نیست، بر روند انتخابات دخالت کرده است. بنابر این، عامل جدیدی را به انتخابات افزوده است که واقعا می تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

کاسینیچ اظهار داشت: هر دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتوانسته اند به نیازهای اصلی مردم آمریکا توجه کنند و راهکار مشخصی را برای حل و فصل مشکلات مردم ارائه نکرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به خاطر رسوایی های مربوط به ۲ نامزد اصلی انتخابات مشهور شده است، استفاده کلینتون از ایمیل شخصی برای انجام امور رسمی در دورانی که وزیر خارجه بوده و اظهارات بی ادبانه ترامپ درباره زنان.

نماینده سابق کنگره آمریکا تصریح کرد: این انتخابات تمرینی برای بی توجهی به نیازهای اصلی مردم آمریکا خواهد بود. نامزدهای انتخابات آمریکا به شدت روی هزینه های نظامی و جنگ های خارجی تمرکز کرده اند، به جای آنکه فکر کنند چگونه می توانند استانداردهای زندگی مردم آمریکا را ارتقا دهند. مردم آمریکا با چالش های زیادی در خصوص اشتغال، مسکن، آموزش کودکان و امنیت روبرو هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.