به گزارش ایسنا، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان آغاز شده است، حدود ۴۰ هزار نفر خود را به ورزشگاه آزادی رساندند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. امروز سیروس الوند، کارگردان سرشناس سینمای ایران هم به ورزشگاه آزادی آمده تا دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت را از نزدیک تماشا کند.

هواداران پرسپولیس به سبک تیم‌های اروپایی امروز تیم محبوب‌ خودشان را تشویق می‌کنند. البته در گوشه‌ای از ورزشگاه که هواداران صنعت نفت آبادان نشستند، شور و شوق عجیبی ایجاد شده است. هواداران آبادانی یکصدا شعرهای معروف خود را می‌خوانند تا به تیم خودشان روحیه بدهند.

برانکو ایوانکوویچ و همین طور نادر دست‌نشان، سرمربیان دو تیم در تمام طول بازی ایستاده از کنار زمین کار خود را دنبال کردند. دست‌نشان با هیجان خاصی از بازیکنانش می‌خواست که رو به جلو بازی کنند.

در دقیقه ۲۴ هواداران پرسپولیس مطابق بازی‌های قبلی هادی نوروزی را تشویق کردند. نکته جالب این بود که هواداران صنعت نفت آبادان هم در اقدامی جالب هادی نوروزی را تشویق کردند که همین امر باعث ایجاد جو زیبایی در ورزشگاه آزادی شد.

در دقیقه ۲۶ هواداران پرسپولیس امید عالیشاه را به شدت تشویق کردند. در ادامه برانکو ایوانکوویچ این بازیکن را از روی نیمکت بلند کرد تا بدن خود را گرم کند. عالیشاه در ادامه به جای وحید امیری وارد زمین شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.