به گزارش ایسنا «مرگ زنان زرد» به نویسندگی و کارگردانی امین آبان روز هشتم آبان‌ ماه در تماشاخانه ارغنون با حضور داریوش مهرجویی به صحنه می‌رود.

همچنین در اولین اجرای این نمایش افراد دیگری همچون امیر علی دانایی، وحیده محمدی‌فر، آنا نعمتی، لیلا زارع، یغما گلرویی ماندانا سوری، حجت اشرف‌زاده، امیر علی نبویان، امیر کربلایی‌زاده، علی اوجی و هادی خوانساری حضور خواهند داشت.

شیرین عطاالهی، نیلوفر مرادی، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، امین آبان، سهیل برخورداری و مهسا کامیابی بازیگران این نمایش هستند.

همچنین طراحی صحنه و لباس به عهده شقایق جعفری‌پور، موسیقی بر عهده امین آبان، مدیر صحنه سوگند ایرانمش و مدیریت روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای نیز برعهده همایون فربود است. تهیه‌کننده این پروژه هم سهیل برخورداری است.

نمایش «مرگ زنان زرد» به معضلات و آسیب‌های فرار دختران از خانه و موضوعاتی همچون خودکشی می‌پردازد. این اثر شرکت‌کننده در بخش مرور تئاتر ایران در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی فصل چهارم از اجراهای عمومی خود را آغاز می‌کند که در اجراهای خارج از ایران در کشورهای کانادا با استقبال روبرو شده بود.

این اثر از شنبه هشتم، آبان‌ ماه ساعت ۱۶ در تماشاخانه ارغنون: واقع در خیابان حافظ ، نوفل لوشاتو، بعد از چهار راه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن‌بست زیبا، شماره یک روی صحنه خواهد رفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.