به گزارش مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود علیه شیعیان این کشور برای چندمین بار از برگزاری نمازجمعه در الدراز جلوگیری کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم آل خلیفه برای چهاردهمین بار با ممانعت از ورود امام جمعه منطقه الدراز محل سکونت شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور به مصلی نمازجمعه از برگزاری این فریضه الهی جلوگیری کرد.

نظامیان رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نمازجمعه در الدراز با استقرار خودروهای زرهی و نظامی در این منطقه از ورود مردم و نمازگزاران به محل اقامه نمازجمعه نیز ممانعت کردند.

در پی این اقدام نظامیان رژیم آل خلیفه، صدها نفر از مردم با برگزاری تظاهرات در خیابان های اطراف اعتراض خود را به سیاست های سرکوبگرانه حکام بحرین در ممانعت از برگزاری نمازجمعه و همچنین حملات علیه شیعیان و آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور اعلام کردند.

در همین راستا ائمه جمعه و جماعت بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام آل خلیفه تاکید کردند: تداوم جلوگیری از برگزاری نمازجمعه جنایت و ظلم و همچنین تعدی به یکی از شعائری است که بیانگر هویت جامعه اسلامی می باشد.

گفتنی است رژیم آل خلیفه بیش از ۴ ماه پیش تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو و سیاست های سرکوبگرانه خود علیه شیعیان و علمای بحرین را تشدید کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.