به نوشته روزنامه جام جم، این روزنامه با انتشار عنوان بار سنگین زندگی بر دوش زنان سرپرست خانوار، روایتی دیگر از مشکلات این گروه از افراد آسیب دیده جامعه را مطرح کرد و با تاکید بر ضرورت حمایت این دسته از افراد جامعه و معضلات پیش روی آنان، آورد: گرچه حمایت مادی از این زنان می‌تواند به آنان کمک کند، اما طرح‌های توانمند سازی زنان سرپرست خانواده و فرزندان آنها که مدتی است توسط شهرداری تهران به اجرا در می‌آید از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند به کاهش آسیب‌های خانوادگی این زنان کمک کند. همچنین حمایت‌های قانونی چون کاهش ساعت کاری در حد مطلوب و حمایت از کودکان این بانوان می‌تواند کیفیت زندگی آنان را افزایش دهد.


روزنامه جام جم با درج عنوان ناگهان زمستان...، نوشت: گرچه هرساله به نیمه‌های پاییز که می‌رسیم، آسمان استان‌های غرب و شمال غرب کشور بتدریج مه آلود و برفی می‌شود، اما امسال برف و سرما زودتر و سنگین‌تر از همیشه، خود را به شمال غرب کشورمان رساند و دامن سرد و سپید خود را بر دشت‌ها و کوه‌ها و حتی مناطق شهری و روستایی کشید؛ آنچنان که دانش‌آموزان و دانشگاهیان را خانه‌نشین کرد، شعله بخاری‌ها را بالا کشید و اولین افزایش مصرف گاز خانگی را در استان‌های شمال غرب کشور رقم زد. به گزارش خبرگزاری‌ها، موج جدید و پاییزی سرما که در روزهای اخیر خود را به شمال غرب کشور رسانده بود، از صبح سه شنبه هفته جاری به دانه‌های سپید و درشت برف تبدیل شد و به استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و بخشی از استان‌های کردستان و زنجان چهره‌ای زمستانی داد.

این روزنامه با انتخاب عنوان اقدامات دولت سعودی در یمن، بدترین نوع تروریسم است، آورد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار آقای سائولی نینیستوو، رئیس‌جمهور فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به‌عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری، کشتارهای دسته‌جمعی همچون کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند و تاکید کردند: مقابله با تروریسم نیازمند اراده جدی همه کسانی است که در قدرت‌های بین‌المللی نفوذ دارند و عقلای جهان، دولت‌ها و قدرتمندانِ با شرف دنیا باید برای علاج این پدیده، فکر و اقدام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سخنان و اقدامات آمریکا و برخی دولت‌های دیگر را در مبارزه با تروریسم جدی ندانستند و افزودند: این دولت‌ها همه مسائل را بر اساس منافع خود محاسبه می‌کنند و به فکر ریشه‌کن کردن بیماری تروریسم چه در عراق و چه در سوریه نیستند.

روزنامه جام جم با بررسی عنوان کشاورزان در انتظار نرخ خرید محصولات، نوشت: تاخیر در تصویب قیمت خریدهای تضمینی برخی اقلام استراتژیک زراعی مثل گندم از سوی دولت باعث سردرگمی بسیاری از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی شده است. طبق قوانین، دولت موظف است هرسال قبل از آغاز فصل زراعی برای برنامه‌ریزی و کنترل دقیق تولیدات در محصولات کشاورزی، قیمت خریدهای تضمینی را تصویب و اعلام کند. به اعتقاد کارشناسان، این تعلل دولت می‌تواند در آینده چالش قابل توجهی را برای تولید اقلام کشاورزی موردنظر ایجاد کند، چون کشاورزان قادر به برنامه‌ریزی برای کشت محصولات خود نخواهند بود.

این روزنامه یادداشت های «فیلم سیاسی، جامعه را پالایش می‌کند» و «زنان سرپرست خانوار توانمند نشده‌اند» را به ترتیب به قلم اکبر نبوی منتقد سینما و حسن موسوی‌چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران منتشر کرد.

روزنامه جام جم در ضمیمه چمدان عنوان «ورزش از نوعی دیگر» را برجسته کرد.

«مراقب قاتل خاموش باشید»، «ماشین های به یاد ماندنی»، «سکته مغزی در کمین شماست»، «ریشه شناسی قتل های خانوادگی» و «فرمانده کل سپاه پاسداران: سپاه قدرتمندترین نیروی مسلح منطقه» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه را به خود اختصاص داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.