به گزارش ایسنا، محسن پیرهادی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصدم شورای شهر تهران در واکنش به تذکر پیش از دستور حافظی درخصوص وضعیت مبهم در پروژه ساخت بیمارستان مغز و اعصاب که توسط خیریه امام رضا (ع) در حال ساخت است، گفت: نباید با موضوع سلامت، سیاسی برخورد کنیم چراکه اگر عینک بدبینی و سیاسی‌نگری را از چشم‌ها برنداریم، دیگر هیچ تونل، مترو، بیمارستان و... ساخته نمی‌شود و با یک شهر عقب مانده روبه‌رو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۹-۹۰، مجلس تحقیق و تفحصی از سازمان تامین اجتماعی داشته که در یکی از بندها به بی‌ثباتی مدیریتی دراین سازمان اشاره شده است، گفت: در این زمان شما مدیریت سازمان تامین اجتماعی را برعهده داشتید و شاهد هستیم که هولدینگ این سازمان در کمتر از یک ماه چندین بار تغییر مدیریت داشت و حتی مدیرانی وجودداشتند که بالای ۳۰ میلیون تومان در آن زمان حقوق می‌گرفتند و حالا درست است که با عینک بدبینی و سیاسی کاری کارنامه شما نیز نقد شود؟.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران خطاب به حافظی گفت: کارنامه شما هم قابل نقد است.

پیرهادی با اشاره به مطلبی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، گفت: گفته‌ام که ائتلافی برای تخریب ایجاد شده که درست است، چراکه شما سه سال و نیم است که همه پروژه‌های شهری را با انگ فساد و تخریب آمیخته می‌کنید و این در حالی است که شهردار تهران و مدیریت آن از نگاه دوست و دشمن و ایرانی و خارجی قابل تقدیر و موفقیت‌آمیز عنوان شده و این در شان نماینده مردم نیست که پروژه‌ها را زیر سوال ببرد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان سخنان محسن پیرهادی، محمد سرخو رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در آیین‌نامه تذکر عضو به عضو دیده نشده است و مهدی چمران با تایید این سخنان گفت: نباید براساس آیین، یک عضو شورای شهر به عضو دیگر تذکر دهد.

احمد دنیامالی نیز در این میان بدون درخواست صحبت و در حالی که بدون میکروفن و با صدای بلند صحبت می‌کرد به حافظی گفت: شما که همه را خائن می‌دانید و حالا می‌خواهید در واکنش به سخنان پیرهادی صحبت کنید؟.

به گزارش ایسنا، رحمت‌الله حافظی بارها درخواست اجازه صحبت برای پاسخگویی به سخنان محسن پیرهادی را داشت اما مهدی چمران با بیان اینکه اینجا بحث طرفینی نداریم و بحث تامین اجتماعی نباید در شورای شهر مطرح شود، اجازه دفاع به حافظی را نداد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.