به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار با تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود گفت: امیدوار هستم که بتوانم در مدت دوران خدمت‌گزاری خود خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه بدهم.

وی با تشکر از نمایندگان ادوار گذشته اظهار داشت: مشورت و راهنمایی‌های این خدمت‌گزاران راهگشای نمایندگان این دوره برای انجام وظایفشان خواهد بود.

جمالی در ادامه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مستضعفین را امیدوار به پیروزی حق بر باطل نمود اما این را نیز بدانیم که دشمنان در تمام این دوران بیکار ننشسته‌اند و هر روز توطئه‌ جدیدی را ایجاد نمودند.

نماینده مردم رودبار تصریح کرد: در دوران جوانی انقلاب اسلامی، جنگ ناجوانمردانه‌ای را به راه انداختند که ایران با پایمردی و رهبری امام خمینی این جنگ تحمیلی را پس از هشت سال به پیروزی رساند اما دشمنان باز هم به ترور و خشونت و توطئه پرداختند که تمامی این اعمال تاکنون به خودشان بازگشته است.

وی ادامه داد: تحریم، تهدید و اعمال قطعنامه‌های ناجوانمردانه بر علیه ایران از دسیسه‌ها و حیله‌های مستکبران بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و البته با درایت رهبری و رئیس جمهور تاکنون نقش بر آب شده است.

وی در ادامه به بیان سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: خیال شکست‌ناپذیر بودن آمریکا روش اشتباهی است. دنیا هم اکنون متوجه تفکر راهبردی عزت‌مندانه ایران شده و همگان بدانند که ایران امن‌ترین نقطه در جهان است.

جمالی اظهار داشت: در سوریه و عراق مردم بیگناه را سر می‌برند و در صددند تا چهره رحمانی اسلام زشت و پلید جلوه دهند در این راستا رسالت علما و اندیشمندان، فرهیختگان و صاحبان رسانه بس خطیر است که با نوشتن مقاله و ایراد سخنرانی و ارتباط با علما و اندیشمندان دیگر کشورها به روشنگری پرداخته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران در دولت نیز وظیفه دارند وزرایی را برگزینند که در فرصت باقی مانده کارهای نیمه تمام و زمین مانده را به پیش ببرند و دولت محترم با همفکری نمایندگان مجلس می‌توانند موفق‌تر عمل کنند با توجه به معضلات و مشکلات موجود مردم انتظار دارند که گشایشی دراین مدت باقی مانده صورت بگیرد.

نماینده مردم رودبار با بیان اینکه برخورد قوه قضاییه و دولت با فساد اقتصادی و اداری لازمه برون رفت از مشکلات و نگرانی مردم است، ادامه داد: چه کسی است که نداند بازوی اصلی توسعه نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و متخصص است. جوانان تحصیل‌کرده و متخصص در کشور ما بیکار هستند و نیروی آنها هر روز به هدر و از بین می‌رود. آیا وقت آن نرسیده که با یک عزم ملی کار جدی در این زمینه صورت بگیرد.

جمالی با اشاره به تجمع فرهنگیان بازنشسته در مراکز استان‌ها تصریح کرد: این افراد جوانی خود را صرف تربیت جوانان ما کرده‌اند ولی امروز با قدی خمیده دارای مشکلات بیمه و معیشت هستند. کشاورزان، روستاییان و اقشار مختلف جامعه که دستشان به سوی دولت دراز است از دولت محترم انتظار دارند که فکری درباره آنها بیاندیشد.

وی در پایان به بیان مسائل مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.