به گزارش مهر، حسینعلی امیری با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید گفت: من به همراه آقای نوبخت در این جلسه حضور یافتیم و در سه حوزه صحبت هایی صورت گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: تعامل فراکسیون امید و دولت، برنامه های دولت در حوزه اقتصاد و تغییر کابینه محور سوالات فراکسیون امید از دولت بود.

وی افزود: بخشی از سوالات را من و بخشی دیگر را آقای نوبخت پاسخ دادند. عمده بحث ها در این جلسه شنیدن نقطه نظرات اعضای فراکسیون امید بود در سه بخشی که گفتم و راهکار تعامل بیشتر مجلس و دولت به ویژه با فراکسیون امید.

امیری در پاسخ به این سوال که فراکسیون امید قرار بود با رئیس جمهور دیداری داشته باشد، چه زمانی این دیدار انجام می شود، گفت: آن دیدار به وقت خود باقی است.

وی با بیان اینکه وزرای جدید در هفته جاری به مجلس معرفی خواهند شد، گفت: تا این لحظه من نامه رئیس جمهور را ندیدم و به همراه رئیس جمهور راهی سفر به استان مرکزی هستیم، اما تاکید می کنم تا این لحظه نامه را ندیده ام.

همچنین میزان نوشت: همچنین بهرام پارسایی سخگوی فراکسیون امید درباره اینکه نامه معرفی این افراد چه زمانی به مجلس اعلام خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد نامه امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه می شود اما اگر به جلسه امروز نرسد قطعا فردا این افراد از سوی دولت معرفی و نامه رئیس جمهور نیز روز سه شنبه در صحن قرائت خواهد شد.

پارسایی درباره اینکه میزان رای آوری گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: این موضوع به برنامه های کاری این افراد بستگی دارد و مجلس بدون شک با توجه به برنامه های این افراد درباره رای دادن به آنها تصمیم خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه این افراد بتوانند برنامه های خوبی را برای شش ماه آینده و یا ۵ سال آینده ارائه دهند موضوع مهمی است که بدون شک در میزان رای آنها تاثیر خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.