به گزارش فارس از آبادان، نادر دست‌نشان امشب پس از دیدار تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل ماشین‌سازی که منجر به برد سه بر صفر نفت آبادان شد در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: ضمن اینکه از اصحاب رسانه به خاطر غیبت در نشست خبری پیش از این دیدار به دلیل عدم برنامه‌ریزی، عذرخواهی می‌کنم، از این قشر به خاطر حمایت‌های همیشگی از تیم نفت آبادان تشکر لازم را دارم.

وی ادامه داد: امروز در مقابل تیمی بازی کردیم که از همه لحاظ به‌ویژه امکانات، هزینه و بازیکن از تیم نفت آبادان سرتر بود، آنها بازیکنان خوبی در کار دفاعی داشتند که می‌توانستند کار را برای هر تیمی سخت کنند و بازیکنانی بودند که کاپیتان تیم ملی بوده‌اند و در جام جهانی بازی کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در این شرایط باید حق را به جوانان تیم ما داد که توانستند شرایط بهتری را در این بازی به سود خود و هواداران رقم زنند.

دست‌نشان عنوان کرد: گرچه نیمه نخست این دیدار چنگی به دل نزد، اما در نیمه دوم با شناختی که از تیم حریف پیدا کردیم، به این باور رسیدیم که می‌توان این بازی را برد و ما سه گل را به ثمر رساندیم اما چند گل دیگر را نیز نتوانستیم به ثمر برسانیم.

وی افزود: بازیکنان من عاشق مردم آبادان و عاشق صنعت نفت هستند و با عشق برای این شهر بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم ضعف‌های موجود را به مرور از بین ببریم، بازیکنان ما علاوه بر کار خوب در خط دفاع در حمله و ضربات نهایی نیز عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم نفت آبادان در رابطه با بازی آینده این تیم در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس، یادآور شد: سعی دریم با استراحت و ریکاوری مناسب تمرینات خود را از روز یکشنبه آغاز کرده و با آنالیز تیم پرسپولیس، با انرژی بالایی به مصاف حریف خود برویم.

دست نشان در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی دوباره ما را به شرایط ایده‌آل نزدیک کرده و به تهران خواهیم رفت تا از نام صنعت نفت آبادان و شرافت فوتبال این شهر دفاع کنیم و یک بازی در حد نام صنعت نفت را به نمایش بگذاریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.