به گزارش تسنیم، تیم فوتبال جوانان ایران با شکست یک بر صفر یمن جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را به دست آورد.

امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم کشورمان پس از پایان بازی گفت: از شاگردانم به خاطر ارائه بازی منظم تشکر می‌کنم و بسیار سازماندهی شده بازی کردند. بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله همیشه در این رقابت‌ها استرس نهفته‌ای دارند و فکر می‌کردند که اگر نتوانند حریف خود را شکست دهند باید به خانه بازگردند.

وی اظهار داشت: سرمربی یمن یکی، دو روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که می‌توانند ایران را شکست دهند و قصد داشت از این طریق بازیکنان ما را تحت فشار روانی قرار دهد. در این بازی بدشانسی هم داشتیم و می‌توانستیم سه یا چهار گل به یمن بزنیم. این بازی را فراموش می‌کنیم و با تمام توان خود آماده بازی مرحله یک چهارم نهایی می‌شویم.

امیر حسین پیروانی در خاتمه گفت: باید با شاگردانم صحبت جدی داشته باشم، زیرا بازی بعدی ایران بسیار مهم و حیاتی است.

سرمربی تیم جوانان یمن نیز با تبریک به تیم‌های ایران و ژاپن به خاطر صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: رویارویی با ایران آخرین بازی یمن بود و سعی کردیم بهترین نمایش خود را ارائه دهیم تا به سه امتیاز برسیم.

النوفی اضافه کرد: بازیکنان یمن عجله کردند و تمرکز لازم را در استفاده از فرصت‌ها نداشتند. آنها پس از انجام سه بازی خسته بودند و به خوبی آماده حضور در این رقابت‌ها نشدند. ایران در بازی برابر یمن روی ضربات آزاد تمرکز زیادی کرده بود و بازیکنانم اشتباهات زیادی را مرتکب شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.