به گزارش ایرنا،یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز /شنبه/ در پاسخ به جنایت های ائتلاف سعودی، چهار نظامی این ائتلاف را در استان حجه یمن، به ضرب گلوله از پا در آورد.

**ناکامی نظامیان ائتلاف سعودی در پیشروی به سمت صنعاء در یمن
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش نظامیان ائتلاف سعودی برای پیشروی به سمت دو منطقه در شهر نهم در استان صنعا پایتخت را ناکام گذاشتند و محل تجمع آنها را در استان الجوف با موشک هدف قرار دادند.

**انفجار تروریستی در عدن یک کشته و دو زخمی به جا گذاشت
انفجار انتحاری شدیدی در محله الخساف شهر کریتر در استان عدن واقع در جنوب یمن منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن دستکم دو تن دیگر شد.

**رویترز: سازمان ملل با تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن مخالفت کرد
به گزارش خبرگزاری رویترز، شورای حقوق بشر سازمان ملل با گشودن یک تحقیق مستقل در مورد نقض حقوق بشر و جنایات عربستان در یمن اعلام مخالفت کرد و به جای آن خواستار تشکیل یک کمیته تحقیق ملی برای بررسی نقض حقوق بشر از سوی تمامی طرفهای درگیر درباره کشتار غیرنظامیان و حمله به بیمارستان ها شد.

**سخنگوی انصارالله یمن: امارات جدایی طلبی دریمن را مدیریت می کند
محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله گفت: امارات متحده عربی علاوه برشرکت درعملیات نظامی تجاوز به یمن، آشکارا توطئه کثیف جدایی طلبی را در این کشور بحران زده مدیریت می کند.

**هواپیماهای عربستان شبکه های مخابرات صنعا وصعده یمن را بمباران کردند
هواپیماهای عربستانی آمریکایی روز گذشته /جمعه/ سه شبکه مخابراتی در استان های صنعا وصعده یمن را هدف حمله های خود قرار دادند.

**عبدالسلام: گفت وگوها نقش آمریکا به عنوان فرمانده کل تجاوز به یمن را فاش ساخت
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله و رئیس هیات مذاکره کننده یمن گفت: چندین دور گفت وگو نقش آمریکا را در فرماندهی کل تجاوز به یمن نشان داد.

**منبع نظامی یمن: کشتی جنگی اماراتی هدف قرار گرفت
یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد کشتی جنگی نوع سویفت اماراتی در سواحل المخا هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.