به گزارش ایرنا دیدار ابراهیم الجعفری با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، اعلام آمادگی کویت برای سرمایه گذاری در عراق، مخالفت وزارت دفاع عراق با مشارکت زمینی نیروهای خارجی در عملیات موصل، هلاکت ۴۰ تروریست در الانبار، بستری شدن ۶۰ تن از پیشمرگان کُرد عراقی در ترکیه، انفجار بمب در بغداد و کشته شدن ۱۵ پلیس عراقی در حمله تروریستی در الانبار از خبرهای امروز عراق است.

**ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق امروز در دیدار با پیتر تامسون رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: الحشد الشعبی نقش مهمی در نابودی داعش در عراق داشته است.

** سالم غصاب الزمانان سفیر جدید کویت در عراق امروز در دیدار با فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق گفت: شرکت های کویتی آماده سرمایه گذاری در عراق هستند.

** وزارت دفاع عراق امروز مشارکت زمینی نیروهای خارجی در عملیات آزادسازی موصل را رد کرد.

** «رسانه جنگ» عراق از خنثی سازی حمله گروه تروریستی - تکفیری داعش به استان الانبار خبرداد و افزود که در این عملیات ۴۰ تروریست کشته شدند.

** وزارت خارجه ترکیه امروز اعلام کرد، ۶۰ تن از پیشمرگان کرد عراقی که در نبرد با گروه تروریستی تکفیری داعش در شمال عراق زخمی شده اند، در بیمارستانهای این کشور بستری هستند.

** فرماندهی عملیات امنیت بغداد امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که حمله انتحاری در منطقه «الاسکان» واقع در غرب بغداد شش کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.

** منابع عراقی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که در حمله تروریستی در غرب استان الانبار ۱۵ پلیس عراقی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.