به گزارش خبرآنلاین، این فیلم قرار است در بیست و یکمین دوره جشنواره بوسان که از ١٥ تا ٢٤ مهر (٦ تا ١٥ اکتبر) در کشور کره جنوبى برگزار می‌شود حضور پیدا کند. «مالاریا» در حالى در بخش غیررقابتى این جشنواره حاضر خواهد بود که بخش رقابتى بوسان مخصوص فیلم‌هاى اول و دوم کارگردانان است.

بعد از بوسان «مالاریا» در جشنواره شیکاگو حاضر خواهد بود. فیلم شهبازى در پنجاه و دومین دوره این جشنواره بین‌الملى در بخش سینماى جهان با فیلم‌هاى دیگر از کشورهاى مختلف دنیا رقابت می‌کند. جشنواره شیکاگو از ٢٢ مهر تا ٦ آبان (١٣ تا ٢٧ اکتبر) در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

ونیز اولین حضور بین‌المللى فیلم شهبازى بود که در بخش رسمى رقابتى این جشنواره به نمایش درآمد. «مالاریا» تنها نماینده سینماى ایران در بخش فیلم‌هاى مسابقه بین‌الملل جشنواره ورشو است که تا سه هفته دیگر با آثارى از سراسر دنیا رقابت می‌کند. ورشو سومین حضور بین‌المللى فیلم محسوب می‌شود. پخش جهانی این فیلم نیز بر عهده کمپانی «دریم لب فیلمز» با مدیریت نسرین میرشب است. «مالاریا»هنوز در ایران اکران نشده و قرار است توسط موسسه فیلمیران بزودى در سینماهاى سراسر کشور روى پرده برود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.