به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره دستگیری رامین گفت: تنها ۴ روز پس از وقوع این جنایت کارآگاهان دایره قتل توانستند رد این مرد در استان‌های شمالی و سپس اردبیل زده و او را دستگیر کنند.


این جنایت درحالی در تهران پیش روی کارآگاهان پلیس قرار گرفت که در همین روزها در شهرستان «زیرآب» نیز دامادی بر سر اختلاف با خانواده همسرش با چاقو پدرزن خود را به قتل رساند و مادرزنش را مجروح کرد. گرچه این داماد هنوز دستگیر نشده کارآگاهان پلیس تهران دامادی که در افسریه پدرزنش را کشت را به دام انداختند.

براساس گزارش پلیس آگاهی رامین تلاش داشت تا پس از رساندن خود به اردبیل از مرز این استان از کشور خارج شود.

رامین در حالی تحت تعقیب کارآگاهان پلیس قرار گرفت که ماجرای یک نزاع در نیمه‌شب چهارم شهریورماه امسال به ماموران کلانتری ۱۵۶ افسریه تهران اطلاع داده شد و در حالی که قربانی این نزاع به بیمارستان منتقل شده بود تحقیق درباره این حادثه را آغاز کردند.
در تحقیق پلیس مشخص شد فردی ۵۶ ساله به نام عباس از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه یک جسم نوک تیز نظیر چاقو شده‌است.

اما بررسی‌های پلیس در همان گام نخست یک مظنون اصلی را پیش روی ماموران قرار داد. این مظنون کسی نبود جز داماد عباس ، قربانی این نزاع.

دختر عباس در تحقیقات مقدماتی به ماموران گفت: شوهرم رامین این کار را کرده است. علت درگیری پدرم با همسرم ، اختلاف سابق ما بود.

دخترعباس همچنین توضیح داد: شب حادثه ، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید ؛ رامین به‌همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود.در آنجا رامین با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم کرد و بعد هم از محل گریخت.

نزاع گزارش شده به ماموران کلانتری ۱۵۶ افسریه دیری نگذشت که به پرونده یک جنایت تبدیل شد زیرا دوساعت پس از وقوع ماجرا پزشکان نتوانستند جلوی خونریزی را بگیرند و در نهایت ساعت ۲ بامداد پنجم شهریور با مرگ عباس موضوع قتل عمد به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد.

بدین ترتیب کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران مامور رسیدگی به جنایت شدند. نخستین گام برای ردزنی داماد این خانواده مراجعه به خانه او بود.

پس از تحقیق کارآگاهان در خیابان ۱۵متری افسریه از خانواده رامین این فرض پیش روی کارآگاهان قرار گرفت که این مرد برای مخفی شدن به سمت محمودآباد در مازندران رفته است.

هنوز از این ردزنی پلیس زمانی نگذشته بود که کارآگاهان دریافتند رامین در محمودآباد توقف نکرده و به سمت اردبیل رفته است.

با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران کارآگاهان برای دستگیری این مرد راهی اردبیل شدند. در حالی که ۴ روز از وقوع جنایت می‌گذشت پلیس دریافت که رامین در تلاش است تا از مرز‌های استان اردبیل خود را به کشورهای همسایه برساند تا بتواند فرارش را عملی کند.

به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ،اینک و با دستگیری رامین تحقیق درباره این موضوع در حال انجام است که آیا این مرد به تنهایی دست به قتل پدرزن خود زده است یا همدستی هم داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.