به گزارش ایسنا منطقه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، موضوع امنیت را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به این‌که منطقه ما دچار آشوب‌های بسیار فراوان است، اهمیت امنیت در کشور بسیار بالاست.

وی گفت: امنیت موجود در کشور خدمت‌رسانی به مردم را آسان‌تر کرده و دولت نیز از برنامه‌هایی که در راستای تقویت امنیت باشد، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور با تأکید بر این‌که مهم‌ترین دغدغه دولت رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: دولت در تلاش است با جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی را افزایش داده و مشکلات این بخش را برطرف کند و ان‌شاءالله آثار اقدامات دولت در نیمه دوم سال مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از توفیقات دولت، بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت است.

انصاری رانت اطلاعاتی را که نتیجه عدم شفافیت در اقتصاد است، یکی از چالش‌های حوزه اقتصاد برشمرد و افزود: متأسفانه برخی‌ها با رانت اطلاعاتی به ثروت‌های کلان دست پیدا می‌کنند و برخورد با این موضوع به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی به موضوع خودکفایی کشور در تولید گندم هم اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ میلیون تُن گندم در سیلوهای کشور موجود است و خودکفایی در تولید گندم که امنیت غذایی مردم را افزایش می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.