به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده اند از دست برخی اصناف متخلف مانند بعضی از واحدهای معاملات خودرو و نمایشگاه دارها شکایت دارند. آنها می گویند این اصناف باعث بی نظمی در ترافیک، ایجاد سد معبر و بعضا مسدودسازی پیاده روها شده اند.

در ارتباط با نظم بخشیدن به عملکرد این واحدهای تجاری، شهرداری شرق تهران اعلام کرده ساماندهی نمایشگاه های خودرو را در سطح منطقه ۶ با هدف کاهش مشکلات ترافیکی شروع کرده است.
محمدعلی شعبانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح نمایشگاه های اتومبیل خیابان های انقلاب، شریعتی، شهید بهشتی و شهید قنبرزاده ساماندهی می شوند.
او با اشاره به اینکه پارک خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل سبب افزایش مشکلات و معضلات ترافیکی می شود، گفت: ایجاد مزاحمت برای رهگذران و گزارشهای واصله مبنی بر نارضایتی شهروندان از جمله دلایل اجرای این طرح در منطقه بوده است.
معاون شهردار منطقه 7 توضیح داد: با توجه به وجود بیش از 100 نمایشگاه اتومبیل در سطح منطقه و ایجاد مشکلات و معضلات این واحدهای صنفی برای عبور و مرور شهروندان، طرح ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل به طور مستمر در منطقه 7 ادامه خواهد داشت.
به گفته او این طرح با همکاری اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، پلیس راهور و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی ناجا و اداره ساماندهی منطقه به اجرا درمی آید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.