به گزارش مهر، مجموعه «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در حال ضبط و تولید است و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست. با این حال با توجه به اینکه تعداد قسمت های این مجموعه بین ۱۳ تا ۱۵ قسمت است ممکن است مدیران آن را برای پخش در نوروز در کنداکتور قرار دهند.

این مجموعه هم اکنون به روزهای پایانی ضبط رسیده است و آخرین صحنه ها از خانه مهدی هاشمی و مهدی فخیم زاده که نقش دو کدخدای سریال را بر عهده دارند در حال تصویربرداری است. همچنین منزل شخصیت علی البدل با بازی احمد مهرانفر نیز در این صحنه ها قرار دارد.

بازیگر جدیدی در این روزها به سریال اضافه نشد و فقط حسین محب اهری که مدتی را برای درمان به بیمارستان رفته بود به سریال بازگشت. هم اکنون حدود ۹۰ درصد از ضبط و تصویربرداری سریال انجام شده است و در آینده ای نزدیک کار تولید به پایان خواهید رسید.

الهام غفوری تهیه کننده سریال «علی البدل» با اشاره به فضای این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه این سریال فضای متفاوتی دارد جنس کار تصویربرداری هم متفاوت شده است و این مساله در پست پروداکشن تاثیرگذار است. درواقع مونتاژ و تدوین این کار و مراحل فنی پس از تولید در مقایسه با دیگر سریال ها زمان بیشتری را می طلبد.

فیلمنامه این مجموعه به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته شده است و در خلاصه آن آمده است: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی، حرف نزنم می گویند لالی حرف بزنم می گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.