به گزارش مهر عزت‌الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات جهانی ۲۰۱۶ فوتبال ۷ نفره معلولان به میزبانی کشور دانمارک در حال برگزاری است و امروز تیم فوتبال هفت نفره جمهوری اسلامی ایران در مصاف با آلمان با نتیجه خیره کننده ۷ بر یک حریف را مغلوب خود کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۴ ملی پوش کرمانشاهی در ترکیب تیم ایران افزود: جاسم بخشی، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و امیر امجدیان ۴ ستاره کرمانشاه در ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره جمهوری اسلامی ایران هستند.

پرنیان همچنین بیان کرد: بهنام سهرابی بازیکن کرمانشاهی کاپیتان تیم فوتبال هفت نفره جمهوری اسلامی ایران است و در این دیدار نیز جاسم بخشی بازیکن پرافتخار کرمانشاه ۲ گل بازی را به ثمر رساند.

وی بیان کرد: روز دوشنبه این هفته بازی دوم ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ فوتبال ۷ نفره معلولان با ایرلند شمالی خواهد بود.

پرنیان توضیح داد: این مسابقات در حقیقت ورودی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین است و بیش از ۱۶ تیم در این مسابقات حضور دارند اما ۸ تیمی که سهمیه بگیرند به مسابقات جهانی ۲۰۱۷ راه می‌یابند.

وی گفت: اهمیت مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین در حد جام جهانی فوتبال است و این مسابقات فرصتی برای درخشش بازیکنان است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: به طور قطع تیم جمهوری اسلامی ایران با تمام توان قهرمان خواهد شد.

پرنیان گفت: سال گذشته به دلیل کارشکنی انگلستان در عدم صدور به موقع ویزا برای فوتبالیست‌های معلول جمهوری اسلامی ایران متاسفانه از راه یابی به پاراالمپیک محروم شدیم و انگلستان در واقع با سهمیه‌ای که متعلق به ایران است راهی پاراالمپیمک می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.