به گزارش مهر به نقل از اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، امروز چهارشنبه نشست بصیرتی با موضوع شهادت امام صادق(ع) و یادواره شهدای عملیات مرصاد با حضور سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بهزیستی استان، محمدی فرمانده بسیج حوزه ۵ امام محمد باقر (ع) و معاونین و پرسنل سازمان بهزیستی در نماز خانه سازمان برگزار شد.

این مراسم ابتدا با زیارت عاشورا و با صدای قاری روشن دل حاج مسعود غلامی و سپس مداحی این عزیز آغاز شد.

جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به رسالت سازمان بهزیستی و سختی کار در این سازمان، از مدیر کل و کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه به واسطه خدمت به مدجویان و جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: عملیات مرصاد نبردی میان نیروهای نظامی نظیر سپاه ارتش بسیج با منافقان بود که در جنگ ایران و عراق در سال ۶۷ شروع شد و پس از چندین روز درگیری رزمندگان ایران پیروز این پیکار شدند و عملیاتی که توسط منافقان صورت گرفته بود با شکست مواجه شد و تعداد زیادی از نیروهای مهاجم در این نبرد کشته شدند.

جاسمی در ادامه افزود: چند روز پس از پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران، گروهک های منافقین با صدام جنایتکار بیعت کرده و طی یک عملیات از پیش تعیین شده قصد داشتند از غرب کشور وارد شوند و خیال می‌کردند که مردم به آنها می پیوندند اما در جریان عملیات متوجه شدند که نیروهای مردمی با اتحاد و یکپارچگی در کنار نیروهای نظامی جلوی زیاده خواهی آنها ایستادگی و نبرد می کنند.

وی یادآور شد: عملیات مرصاد موجب انهدام توان نظامی منافقین شد و با عنایت الهی و حماسه سازی رزمندگان اسلام و مردم شریف استان کرمانشاه پیروزی قاطع ایران در نبرد هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

جاسمی گفت: بنده به عنوان فرزند کوچک انقلاب به زنان و مردان ایران اسلامی افتخار می کنم که در برابر مشکلات صبور و بردبار هستند و با حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، راهپیمایی های ملی و برنامه های مذهبی حضور گسترده و با شکوه دارند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.