به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بر‌انکو ‌ایوانکو‌یچ در جمع خبرنگاران گفت: همه منتظر آغاز رقابتها هستند و من هم از این امر مستثنی نیستم و خیلی هیجان برای شروع فصل جدید دارم . همه تمرینات و برنامه‌های باشگاه برای بازی‌های لیگ تنظیم شدند و این نشان می‌دهد که چقدر ما آماده هستیم.

بر‌انکو در ادامه گفت: من بخاطر نام‌گذاری هفته اول لیگ به نام اهدای خون بسیار هیجان زده هستم. به هرحال یک واحد خون می‌تواند جان یک انسان را نجات دهد.

وی تصریح کرد: همه تیم‌ها در شروع لیگ برتر به زمان احتیاج دارند تا به آمادگی صد در صد برسند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم. همانطور که در روزهای گذشته بیان کردم بازیکنان قابلیت زیادی دارند و تمام توا‌نشان را برای ارائه بازی خوب به کار می‌بندند.

بر‌انکو بیان کرد: همانطور که می‌دانید همه بازیکنان به جز آرام‌طبع آماده بازی هستند. آرام‌طبع در آخرین بازی دوستانه مصدوم شد اما مابقی بازیکنان آماده هستند و برای حضور در ترکیب اصلی با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: ما در شروع فصل با تیم قدرتمندی مواجه هستیم. تیم سا‌یپا همواره مقابل پرسپولیس قدرتمند ظاهر شده است و تصور می‌کنم که این تیم نسبت به فصل گذشته بهتر شده است.

سر‌مربی پرسپولیس تصریح کرد: تیم سا‌یپا فصل گذشته از شش امتیاز ممکن پنج امتیاز را از ما گرفت و یکی از دلایلی که پرسپولیس فصل گذشته قهرمان نشد از دست دادن امتیاز مقابل ‌سایپا بود. علاوه بر آن سا‌یپا امسال بازیکنان خوبی همچون کو‌روشی و یک دروازه بان برزیلی جذب کرده است. همچنین فر‌کی بزرگترین نقطه قوت ‌سایپا است که در سه فصل گذشته دو قهرمانی بدست آورده است. به همین دلیل دانش و تجربه خوب فر‌کی چالش بزرگی برایم محسوب می‌شود.

برا‌نکو بیان کرد: ما برای رسیدن به اهد‌افمان از همان ابتدای فصل تلاش می‌کنیم وجاه‌طلبی برای رسیدن به جام قهرمانی از همان آغاز لیگ خواهیم داشت. اهداف بسیار بزرگی داریم و نبرد برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا جزء اهدا‌فمان است.

وی درباره اینکه بازی در ورزشگاه تختی هنوز قطعی نشده است بیان کرد: از این موضوع خبری ندارم و آخرین اطلا‌عاتم این است که این بازی در تختی برگزار می‌شود.

سر‌مربی پرسپولیس در خصوص تغییر تفکرات فر‌کی نسبت به حضورش در تیم ملی بیان کرد: نکات مبهم وجود ندارد. فر‌کی مربی بسیار عالی است و با دانشی که دارد در این چند سال نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است. همچنین وی با هر تیمی که کار کرده نتایج خوبی به دست آورده و این نشان دهنده کیفیت بالای مربیگری ‌فرکی است.

وی در ادامه عنوان کرد: فر‌کی مربی خوبی است و می‌داند که تیمش را با چه سیستمی وارد زمین کند اما برای رسیدن به موفقیت نیازمند بازیکنان خوب است .

برانکو درباره اینکه مهدی طارمی در لیست ۱۸ نفره قرار دارد یا نه بیان کرد: طارمی در رقابت با نفرات اصلی قرار می‌گیرد همانطور که اطلاع دارید طارمی دو ماه تمرین نکرده است اما تمام تلاشش را برای رسیدن به آمادگی کامل انجام داده. به هرحال فردا مشخص می‌شود که می توانیم از وی در ترکیب اصلی استفاده کنیم یا این امکان وجود ندارد. علاوه بر وی بازیکنان اوکراینی به آمادگی صد در صد نرسیده‌اند.

سر‌مربی پرسپولیس درباره شایعه تحمیل دو باز‌یکن او‌کراینی به وی بیان کرد: حرف و حدیث ها همیشه وجود دارد. بازیکنان جدید پرسپولیس بدون تایید من جذب نشدند .

وی تاکید کرد: بازیکنان او‌کراینی ما نیز با تجربه هستند و در باشگاهی بازی کردند که در لیگ اوکراین رتبه خوبی داشت.

در حال حاضر لیگ اوکراین هشتمین لیگ برتر اروپاست و ما از آنها انتظار کمک به پرسپولیس را داریم .

بر‌انکو درباره وضعیت خط دفاع پرسپولیس گفت: طبیعی است که خط دفاعی خیلی مهم است و حمله از خط دفاع شروع می‌شود. انصاری را از فصل گذشته داریم و مابقی بازیکنان ما در خط دفاع تغییر کردند بر این اساس بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند تا به ترکیب اصلی برسیم. به مرو زمان تلاش می‌کنیم تا به مرز ایده‌آل برسیم.

سر‌مربی پرسپولیس درمورد اینکه قول قهرمانی به هواداران می‌دهد یا نه بیان کرد: به طور کامل واقف هستیم که انتظارات بالاست و از مسئولیت خود فرار نمی‌کنیم. همچنین از قول قهرمانی به هواداران هم نیز فرار نمی‌کنیم و مطلع هستیم که حریفان سختی پیش رو داریم اما تلاش می‌کنیم شادی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هوا‌دارن زیادی در بازی دوستانه به ورزشگاه آمدند و آنها می‌توانند در سخت‌ترین مراحل ما را یاری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.