به گزارش خبرآنلاین؛ رونمایی از لباس کاروان المپیکی ایران با واکنش های زیادی در فضای مجازی و رسانه های مختلف همراه بود. لباس ورزشی کاروان المپیکی ایران طراحی خوبی دارد اما طراحی لباس رسمی طوری است که با واکنش های فراوان مواجه شده است. در میان تصاویر منتشر شده، عکسی دیده می شود که فقط لباس رسمی را در وضعیتی نامرتب نشان می دهد.

مسئولان کمیته ملی المپیک هم بخشی از انتقادات وارده به طراحی لباس ها را قبول دارند اما باید قبول کرد عکسی که موجب شده موج واکنش ها به این لباس شکل بگیرد، توسط موبایل و با کیفیت پایین گرفته شده و از طرفی لباس هم کمی نامرتب است. گرچه مسئولان کمیته ملی المپیک انتقادات را قبول کرده اند اما منتقدان هم باید قبول کنند که تصویری که معیار آن ها برای انتقاد است، شرایط عادی ندارد.
خبرآنلاین درمورد لباس کاروان المپیکی ایران از کاربران خود خواسته که نظراتشان را ارسال کنند و کاربران از دو راه سایت خبرگزاری خبرآنلاین و همچنین اینستاگرام خبرآنلاین توانستند نظراتشان را ارسال کنند. یکی از کاربران در این رابطه نوشته است: «من نه طراحم و نه پولدار ولی لباس هایی که برای حضور در محل کارم می پوشم خیلی از این لباس ها شیکتره ... ما تو مملکت مان کلی طراح و تولیدی لباس با برند معروف داریم چرا از آنها برای حضور در مجامع بین المللی استفاده نمی شه ... اگر هم مسئولین بلد نیستن چکار کنن از علی کریمی و یا علی دایی بپرسن حتما راهنمایی می کنن.»
کاربر دیگری هم با نام ستایش نوشته است: «بد سلیقگی تا این حد . به نظر می رسد هیچ کس سر جای خودش نیست ، طراح لباس کار مدیریتی انجام می ده ومدیران واقعی هم در پیشه طراحی لباس مشغول کارند.»
البته همه کاربران هم به این اندازه نسبت به لباس کاروان ایران بدبین نیستند. کاربری که نام خود را ننوشته، در این مورد نوشته که لباس کاروان ایران خوب است و ما باید توقع خود را پایین بیاوریم. کاربر دیگری هم نوشته که به جای توجه کردن به لباس کاروان، باید امیدوار باشیم که ورزشکاران ایرانی در المپیک نتایج خوبی بگیرند.
در میان نظرات کاربران اینستاگرام خبرآنلاین هم نظرات قابل توجهی دیده می شود. کاربری با نام سعید حسنی نوشته است: «واقعا زشت هستن و باعث آبروریزی، قطعا میلیاردها تومان هم هزینه شده برای این فجایع. یعنی یک طراح لباس تو این مملکت برای رویداد عظیمی چون المپیک پیدا نمی شه؟»
کاربری هم با نام سعید ذبیحی نوشته است: «پنج دقیقه تو گوگل سرچ می کردند مدل کت و شلوار، طرح های بهتری می تونستن انتخاب کنن.آجری با آبی! آدم یاد کت و شلوارهای ارسطو تو پایتخت می افته.»

در شرایطی که هفته آینده اولین گروه از کاروان المپیکی ایران عازم ریو دوژانیرو می شود، امید می رود که کاروان المپیکی ایران بتواند نتایج خوبی در این بازی ها کسب کند و فارغ از ماجرای لباس های کاروان، ورزشکاران ایرانی بتوانند با مدال های پرتعداد و رنگارنگ به کشور برگردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.