به گزارش فارس پس از اینکه دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در طول ۹۰ دقیقه برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در این دیدار که در گرمای ۳۸ درجه خرمشهر برگزار شد، شدت فشار بازی و گرما باعث مصدومیت چند بازیکن از دو تیم از جمله بازیکنان ذوب آهن شد.

نیمه اول وقت اضافه بدون حتی یک خطر جدی و با آرامش به پایان رسید.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۰۵ دیدار به‌دلیل مصدومیت جای خود را به آرش برهانی داد.

برهانی در دقیقه ۱۲۰ رقابت می‌توانست پاس طلایی امید ابراهیمی را به گل تبدیل کند ولی با بی‌توجهی در یک قدمی خط دروازه توپ را با ضربه سر به بیرون فرستاد، توپی که شاید خود این بازیکن و سایر بازیکنان باور نمی‌کردند از دست رفته باشد.

با توجه به اینکه این دو تیم باید پس از ۹۰ دقیقه بی‌حاصل در دو نیمه ۱۵ دقیقه ای به مصاف هم می‌رفتند، این زمان نیز نتیجه‌ای را برای بازیکنان دو تیم نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در این دیدار میثم مجیدی، هرائر مگویان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی برای استقلال و برای ذوب آهن مهدی رجب‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود حسن‌زاده، سید محمد حسینی و هادی محمدی پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.

علیرضا رمضانی از استقلال پنالتی خود را در این ضربات از دست داد و با این وجود تیم ذوب آهن اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.