سی­و­هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با عرصه دیگری برای بیعت دوباره مردم همیشه در صحنه با آرمانهای والای انقلاب همراه شده و آزمون دیگری برای اثبات وفاداری ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیش است.

به گزارش ایرنا، مشارکت سیاسی مردم وحضورحداکثری آنان درانتخابات، لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و تحقق « حماسه سیاسی» مورد نظر آن رهبر حکیم در گرو این حضور خواهد بود. بدین ترتیب، عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و به یاری خدا، باردیگر تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام به خوابی پریشان و آشفته بدل خواهد گشت.

** مردم با حضور درانتخابات عزم ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت

بنیاد شهید و امورایثارگران با صدور پیامی از ملت غیور ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال و سازنده داشته اند دعوت کرد در انتخابات پیش رو پرشورتر از همیشه شرکت کنند.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است، امروزه مشارکت مردم در تصمیم گیری های سیاسی به عنوان یک متغیر مهم در روند پویایی جوامع انسانی مورد توجه است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواسته های مردم برای اداره امور کشور از طریق انتخابات و در چارچوب آموزه های دینی و با مدل حکومت مردم سالاری دینی تحقق یافت.

ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی با پایبندی به ارزش های والای دینی و به تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در تمامی عرصه ها و از جمله انتخابات که رویدادی مهم و سرنوشت ساز است، حضور داشته اند. به یقین در انتخابات هفتم اسفند همه مردم با حضوری پرشور و افتخارآفرین در حرکتی به یاد ماندنی به انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهند پرداخت و با آگاهی سیاسی عزم ملی خود را به نمایش می گذارند.

** ملت ایران آماده ایثار و فداکاری در همه صحنه ها هستند

سازمان تامین اجتماعی نیز با صدور بیانیه ای از آحاد مردم ایران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و حضور در پای صندوق های رای انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است، سی و هفت سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد و در تمامی این سال ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده اند.

این بیانیه می افزاید: بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهاد های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

** با رای خود هفتم اسفند را جاودانه خواهیم کرد

همچنین در بیانیه بسیج جامعه زنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات آمده است: با رای خود هفتم اسفندماه را جاودانه خواهیم کرد.

دراین بیانیه آمده است، هفتم اسفند ماه بار دیگر زنان مسلمان، متعهد، آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن درک نقش مهم تاریخی خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ندای رهبر خود لبیک می گویند و توطئه های استکبارگران و فتنه جویان را نقش برآب می سازند. به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان کشور، بسیج جامعه زنان کشور برای مشارکت حداکثری در زنان در انتخابات، بیانیه ای منتشر کرد.

این بیانیه می افزاید: حرکت تاریخ ساز و انقلابی ملت ایران جهت تحقق آرمان های اسلام در نقطه عطف خود به سر می برد. در این فراز حساس تاریخ، دنیای استکباری غرب به سمت نابودی پیش می رود و در بحران های اقتصادی، سیاسی و جهانی غوطه ور است.

در این بیانیه نوشته شده است، با توجه به حساسیت تاریخی حال حاضر، آمریکا و جبهه استکباری / صهیونیستی برای به زانو درآوردن ایران کمر همت بسته اند و از همه ابزار خود جهت تحقق این نیت شوم بهره می برند، از سویی علیه ایران اسلامی جنگ نرم برپا کرده اند و به فتنه گران داخلی دل خوش کرده اند و از سوی دیگر، می کوشند تا با ابزار نخ نما شده ای همچون تحریم اقتصادی، مردم را از حمایت نظام بازدارند.

در بیانیه آمده است، این بار نیز دشمن با برنامه وارد شده است و نشانه های این برنامه ریزی، حمایت از لیست های انتخاباتی خاص و تعیین تکلیف برای مردم است که به چه کسانی رای بدهند اما غافل از این موضوع است که ملت سرافراز ایران می دانند که انتخابات حافظ و مصون بخش نظام است و در این شرایط حساس و تاریخی از اهمیت مضاعفی برخوردار است و به لیستی رای خواهند داد که مردم پایه بوده و اقتصاد مقاومتی را در مجلس دنبال کند و به فکر فرهنگ و خانواده باشد.

** پشتیبانان نظام و رهبری در راهند

فرزندان شهدا وایثارگران کشورهمپای دیگراقشار فهیم ایران اسلامی هفتم اسفند به نیت قرب الهی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی پای صندوق رای خواهند آمد.

دربیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار آمده است؛ در این سال های بعد از انقلاب، شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی درهرانتخابات به شکلی نو قصد دخالت در امور کشور را داشتند روزی با تشویق به تحریم روز دگر با ادعای تقلب و امروز با تشویق به رای دادن به افراد خاص حال آنکه در این میدان رزم پیروزی همواره با مردمی بود که خالصانه پای صندوق آراء آمدند و شامل لطف پروردگار شدند.

دربیانیه نوشته شده است، انتخابات مجلس وخبرگان رهبری پیش روست و همه دنیا آماده رقم خوردن اعجازی دیگر در کشورما هستند. فرزندان شهدا و ایثارگران کشورهم پای دیگر اقشارفهیم ایران اسلامی هفتم اسفند به نیت قرب الهی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی پای صندوق رای خواهند آمد و به دور از هیاهوی تبلیغات داخلی و خارجی آگاهانه به آنها که نشان دادند در این ۳۷ سال پشتیبانان خوبی برای نظام و رهبری هستند رای خواهند داد.

این بیانیه نه یک دعوت برای حضور است که حضور مردم قطعی است بلکه یک اعلام به آنهایی که هنوز تردیدهایی در دل دارند جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی بزرگ از فرزندان ایران اسلامی پیشاپیش جشن مشارکت ملی را تبریک گفته و آرزومند تشکیل مجلسی دلسوز برای حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

** هفتم اسفندماه برگ زرینی دیگری از حماسه مردم ورق می خورد

علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور از آحاد ملت ایران بویژه جامعه فرهیخته پزشکی خواستار مشارکت درانتخابات روز جمعه هفتم اسفندماه سال جاری شد.

دراین بیانیه انتخاباتی آمده است، انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام است، در این راستا بر همگان فرض است با هر نوع سلیقه و گرایشی در این کار گروهی شرکت کنند و با ابتناع به خردجمعی و دقت در گزینش اصلح نسبت به آینده میهن خویش با مسئولیت پذیری اقدام کنند.

جامعه پزشکی کشور نیز بعنوان یکی از گروههای مرجع و اجتماعی و مورد وثوق آحاد شهروندی دوشادوش ملت شریف ایران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای ا سلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد.

در هفتم اسفند ماه سال ۹۴ برگ زرین دیگری از حضور مدنی و مشارکت همه جانبه مردم در تاریخ این مرز و بوم ورق خواهد خورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.