فروش انواع نهال گلدانی بدون محدودیت کاشت با باردهی تضمینی و مجوز جهاد کشاورزی

رپرتاژ آگهی: علت خرید نهال گلدانی مزایایی همچون کاشت نهال در هر اقلیمی بدون محدودیت, باردهی سریع, احتمال ریسک خشک شدن نهال صفر می باشد.در این مطلب از نهالستان نوین گردو می خواهیم به معرفی و بررسی انواع نهال میوه گلدانی با باردهی تجاری عالی بپردازیم.

برای مشاهده لیست انواع درخت پسته روی نهال پسته کلیک کنید.

مزایا خرید نهال گلدانی چیست؟

از مزایای خرید نهال گلدانی نسبت به ارقام ریشه ای می توان به کاشت نهال در هر اقلیمی بدون محدودیت کاشت اشاره داشت.به نقل از ویکی پدیا و نهالستان نوین گردو نهال گلدانی به دلیل اینکه از همان زمان کاشت و قلمه زنی در گلدان بوده در هنگام حمل و نقل آسیب نمی بیند. از طرفی محدودیت خاصی برای کاشت ندارد.یعنی باغدارانی که از کاشت نهال ریشه ای جا مانده اند می توانند نهال گلدانی را در بهار و دیگر فصل های سال خریداری کنند.

یکی از مهم ترین دغدغه باغداران خشک شدن نهال است که در ارقام گلدانی این احتمال به صفر رسیده و به هیچ عنوان نهال خشک نمی شود. باردهی گلدانی تجاری بوده و از سال اول می توانید شاهد بازدهی نهال باشید.

معایب کاشت نهال گلدانی

نهال گلدانی دارای معایب کمی است که اگر بتوانید در خرید نهال توجه کافی را داشته باشید این معایب از بین می رود.اول از همه باغداران در هنگام خرید نهال گلدانی نمی توانند ریشه را ببینند چون در گلدان بوده و در صورت مشاهده ریشه هوا با آن برخورد کرده و ممکن است ریشه دچار آسیب شود.

از طرفی هنگام انتقاب نهال گلدانی از گلدان به ریشه اگر کارگران توجه کافی نداشته باشند ممکن است به ریشه یا طوقه آسیب وارد کنند. از معایب آخر نیز ممکن است نهال های گلدانی به دلیل هزینه گلدان ها گران تر باشد که البته در نهالستان نوین گردو به دلیل حذف واسطه ها چنین مشکلی برطرف شده است.

لیست خرید انواع نهال گلدانی

نوین گردو مرکز فروش نهال گلدانی و ریشه ای از فروش تمامی ارقام میوه به صورت گلدانی خبر داده است :

  1. نهال گردو گلدانی

  2. نهال بادام گلدانی

  3. نهال گلابی گلدانی

  4. نهال سیب گلدانی

  5. نهال زرشک گلدانی

  6. نهال آلو گلدانی

  7. نهال گیلاس گلدانی

  8. نهال آلبالو گلدانی

  9. نهال بلوبری گلدانی

  10. نهال پسته گلدانی

  11. نهال به گلدانی

  12. نهال سنجد گلدانی

  13. نهال فندق گلدانی

  14. نهال بلوبری گلدانی

  15. نهال خرمالو گلدانی

  16. نهال انجیر گلدانی

  17. نهال شلیل گلدانی

  18. نهال عناب گلدانی

  19. نهال انبه گلدانی

نهال گردو گلدانی پرفروش ترین نهال میوه

یکی از نهال های تجاری که باغداران زیادی از آن به جهت بازدهی و کیفیت بالا استقبال می کنند نهال گردو گلدانی است.این نهال در ارقام چندلر, فرنور, ژنوتیپ برتر, پکان و خوشه ای در بهترین بازدهی اقتصادی تولید و روانه بازار شده است. گردو گلدانی از سال اول باردهی نوبرانه را آغاز کرده و می توانید آن را در مناطق سردسیر و معتدل بکارید.نهال گردو گلدانی بهترین انتخاب برای باغدارانی است که نمی خواهند ترس خشک شدن نهال گردو را داشته باشند.میزان باردهی نهال گلدانی بالاست.

نهال گلدانی بهتر است یا ریشه ای؟

هر دو نهال گلدانی و ریشه ای دارای مزایا و معایب خود است اما اگر از باغدارانی هستید که از خرید نهال جا مانده اید و می خواهید نهال ها بدون ریسک خشک شدن باشد می توانید نهال گلدانی را انتخاب نمایید.

سخن آخر

خرید نهال گلدانی با ویژگی های مثبت و مزایا کاشت برای باغدارانی که فرصت خرید نهال در پاییز را از دست داده اند می باشد.در این مقاله از نوین گردو به معرفی و خرید نهال گلدانی پرداختیم و از مزایا و معایب کاشت آن نسبت به ارقام ریشه ای گفتیم. ارقام گلدانی باردهی را از سال اول آغاز کرده و بدون محدودیت کاشت در تمامی اقلیم مورد کاشت قرار می گیرد.از ویژگی مثبت آنها احتمال خشک شدن ندارد.

نهالستان نوین گردو واقع در کرج بیش از 30000 رقم نهال گردو گلدانی, بادام, زرشک, سیب, گلابی و... گلدانی با تضمین قیمت و کیفیت با کارت سلامت و مجوز جهاد کشاورزی را روانه بازار کرده است. مشتریان عزیز جهت خرید نهال گلدانی می توانند با شماره مجموعه تماس بگیرند با به سایت نوین گردو به آدرس زیز مراجعه نمایید.

منبع مقاله : نهالستان نوین گردو (www.gerdo.pro)

شماره ثبت سفارش : ۰۹۱۲۱۲۴۳۵۹۷

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.