رصد بازار

قیمت گوشت گوسفندی، گوشت مرغ و گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند 1402/ مرغ گران شد+ جدول

کدخبر: ۶۳۴۴۵۷
​اقتصادنیوز: بازار گوشت و دام ایران امروز شاهد روند صعودی قیمت مرغ نسبت به روز گذشته است، همچنین در بازار امروز هر کیلو ران ممتاز گوسفندی 590 هزار تومان قیمت خورده است.
قیمت گوشت گوسفندی، گوشت مرغ و گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند 1402/ مرغ گران شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، فعالیت بازار گوشت و دام تهران امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند 1402، در حالی شروع شده است که قیمت گوشت بوقلمون در بازار روند نزولی را تجربه کرد.

photo_2024-03-13_11-48-32

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار روند صعودی را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت و با تجربه رشد قیمت 64 تومانی؛ 80,134 تومان خرید و فروش شد.

خبر مرتبط
علت کاهش میزان مصرف گوشت در جامعه کارگری

اقتصادنیوز: نماینده جامعه کارگری گفت: اگر میزان مصرف گوشت در جامعه کارگری کاهش پیدا کرده به این معنی نبود که این کالا برای بدن مضر بوده یا فرد توان خرید داشته اما خریداری نکرده است. توان خرید پایین وی بر اساس دستمزدی که دارد سبب شده تا آن را از سبد خانوار حذف کند

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ امروز همچنین شاهد کاهش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,428 تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت 143 تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی 109 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

همچنین امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است و هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت گوشت منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت گوسفندی امروز

همچنین در بازار امروز هر کیلو ران ممتاز گوسفندی 590 هزار تومان قیمت خورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید